MUSICA
Musica.com
 Letras de Canciones
 Vídeos Musicales
 TOP Música
 Fondos de Pantalla
 Juegos de Música
 Chat de Música
Grupo/Cantante
A B C D E F G
H I J K L M N
O P Q R S T U
V W X Y Z 0 .. 9
 
Socios/as
 Login (Entrar)
 Registrarse
 Socios Online
Facebook Twitter GooglePlus Redes_Sociales
Estadísticas
 Letras: 817.392
 Vídeos Musicales: 4.434
 Wallpapers: 34.378
Cambiar Página

MUSICA.COM > I > Ice Cube > I rep that West

Buscador de Música
A B C D E F G H I J K L M N
O P Q R S T U V W X Y Z 0 ... 9
 
Más Música
:: Musica.com en facebook
:: ¿Cómo despertar a un niño con música?
:: Los mejores vídeos del momento
:: 20 éxitos de la década de los 80
ICE CUBE 
Letras de Ice CubeVídeos de Ice CubeFotos de Ice CubeBiografía de Ice CubeForo de Ice CubeClub de Fans de Ice CubeFondos de pantalla de Ice CubeRanking de Ice Cube
LetrasVí­deosFotosBiografí­aForoFansFondosRanking

LETRA 'I REP THAT WEST'

Enviar_LetraImprimir_Letra
Enviar letra a un amigoImprimir letra

[Intro: Ice Cube]
Heheheheh!
You know what WestCoast niggas is gon' tell me?
This is too WestCoast!

[Chorus: Jigg sings (Ice Cube)]
Doin' my own, own thang, thang;
And if you got a problem with' that,
Then the Nina go bang, bang! Bang, bang! (yeah, bang!)
And I be everywhere on the map!

[Bridge: Jigg sings (Ice Cube)]
But I rep that West! - I rep that West!
I rep that West! - I rep that West! (uh-huh!)
I rep that West! (c'mon!) - I rep that West!
I rep that West! - I rep that West! (turn it up!)

[Chorus: Jigg sings (Ice Cube)]
Doin' my own, own thang, thang;
And if you got a problem with' that,
Then the Nina go bang, bang! (bang!) Bang, bang! (bang!)
And I be everywhere on the map!

[Bridge: Jigg sings (Ice Cube)]
But I rep that West! (yes!) - I rep that West! (uh-huh!)
I rep that West! - I rep that West!
I rep that West! - I rep that West!
I rep that West! - I rep that West!

[Ice Cube:]
Don't you know that I rep that; why you got to let that
Boy in the buildin' don't you know that
He about to kill 'em! - Don't you know that - he about to hurt y'all feelings
Can't find where am I as well play the villain?
I'm a get him! (get him!) - Why? Cause I can't baby sit him;
I'm a whip him! (whip him!) - Treat him like bad ass children.
Is it evil? - Y'all better call them people
How I get down - just ain't legal!
Money loong! - Sorta like Louis Vuitton
I run this shit right here - call me: "Marathon"!
BOOM! - I blow like a cherry bomb
You a small donation, bitch! - I'm a telethon!
WestCoast million, what is he really on?
Is it that shit - that niggas go silly on?
Hell no, the pyroclastic flow is evident (WESTSIDE!)
And y'all know what I represent!

[Chorus: Jigg sings (Ice Cube)]
Doin' my own, own thang, thang;
And if you got a problem with' that,
Then the Nina go bang, bang! (bang!) Bang, bang! (bang!)
And I be everywhere on the map!

[Bridge: Jigg sings (Ice Cube)]
But I rep that West! (yes!) - I rep that West! (represent!)
I rep that West! - I rep that West! (uh-huh!)
I rep that West! - I rep that West!
I rep that West! - I rep that West!

[Ice Cube:]
West! - I rep that dub! - I rep that S! - "I'm a monster!"
WestSide, Lochness, I'm a problem!
Matter fact I'm a mess, Los Angeles so scandalous
South Central - home of so much potential!
But if you go there the warfare is mental
Bring your wheelchair - you probably gon' need it!
Leave this motherfucker - a paraplegic
Niggas around the world that think they wanna bang,
Don't get your ass caught up like Lil' Wayne!
I'm too WestCoast for the WestCoast
Too Fresno to suritos - Too soul food and burritos!
I'm down with Angelinos!
Go downtown - and give a bum a C-note!
This my town! - I run it! - You walk it!
You just now learnin' the game - I taught it!

[Chorus: Jigg sings (Ice Cube)]
Doin' my own, own thang, thang;
And if you got a problem with' that,
Then the Nina go bang, bang! (bang!) Bang, bang! (bang!)
And I be everywhere on the map!

[Bridge: Jigg sings (Ice Cube)]
But I rep that West! - I rep that West!
I rep that West! (Keep it gangsta!) - I rep that West!
I rep that West! - I rep that West!
I rep that West! - I rep that West! - I rep that...

[Ice Cube:]
And if you got a problem with this
Let me know so I can add your fuckin' name on my list!
All you WestCoast DJ's check your wrists
If you skiddad the big fish to your playlist!
Now - enemies of this industry, I'm a
Hall of famer! - Treated like a stranger!
Fuck that! Another WestCoast banger!
Who gives a fuck if they play it in Virginia? !
I'm a play it on Denker! - Play it Western
All of Van Ness will make your head turn!
Motherfuckers wanna take our style
And run that shit - 3000 miles;
Then - rub your shit all in our face
This - a war show all at our place;
Damn! - Can a nigga get a lil ol' taste
Of some of that shine - it look like mine?

[Chorus: Jigg sings (Ice Cube)]
Doin' my own, own thang, thang; (damn!)
And if you got a problem with' that,
Then the Nina go bang, bang! (bang!) Bang, bang! (bang!)
And I be everywhere on the map!

[Bridge: Jigg sings (Ice Cube)]
But I rep that West! - I rep that West!
I rep that West! - I rep that West! (represent!)
I rep that West! - I rep that West!
I rep that West! - I rep that West! (Keep it gangsta!)

[Chorus: Jigg sings (Ice Cube)]
Doin' my own, own thang, thang; (yeah!)
And if you got a problem with' that,
Then the Nina go bang, bang! (California!) Bang, bang! (Arizona)
And I be everywhere on the map!

[Bridge: Jigg sings (Ice Cube)]
But I rep that West! - I rep that West! (Oklahoma!)
I rep that West! (Colorado!) - I rep that West! (Utah!)
I rep that West! - I rep that West! (Washington!)
I rep that West! (New Mexico!) - I rep that West! (yeah!) - I rep that...

[Outro: Ice Cube]
Y'all know what it is!
Is this too WestCoast for you motherfuckers?
So what? [beat fades out]
Sanctioned by the OG's of America.
The Grand Wizard is a... certified G!
That mean genius, bitch!

Fuente: musica.com
Letra añadida por rux147

Ice Cube

:: Ver todas las letras de Ice Cube que hay disponibles
:: Enviar letra I rep that West de Ice Cube por E-Mail
:: Imprimir la letra I rep that West de Ice Cube
:: Añadir letra de canción de Ice Cube
LETRAS MÁS VISITADAS DE ICE CUBE

:: Ice Cube - letra de It Was A Good Day (en espanol)
:: Ice Cube - letra de Hello
:: Ice Cube - letra de 24 Mc hours
:: Ice Cube - letra de Check Yo Self
:: Ice Cube - letra de Gangsta Rap Made Me Do It
:: Ice Cube - letra de It Was A Good Day
:: Ice Cube - letra de Today Was A Good Day (remix)
:: Ice Cube - letra de You Know How We Do It
:: Ice Cube - letra de Smoke some weed
:: Ice Cube - letra de A Bird In The Hand
[Ver todas las letras de Ice Cube ordenadas por visitas]

Links Interesantes
:: CINE.COM - Las mejores películas, cartelera de cine, fotos, juegos de cine..
:: MUSICA.COM - Letras de canciones, vídeos de música, wallpapers, fotos..
:: VIDEOJUEGOS.COM - Videojuegos en flash para que pases un buen ratillo
Aviso
Las letras disponibles en musica.com tienen propósitos meramente educativos. Todo el contenido de musica.com (vídeos, letras, fondos de pantalla, etc) es gratis, excepto las melodías
Musica.com .. Ayuda .. Publicidad .. Política de Privacidad y Cookies .. Versión Móvil