MUSICA.COM > H > Letras de Hot Boys > Letra Tuesday And Thursday

LETRA TUESDAY AND THURSDAY

Turk:
Two of the hottest days of the week
They harrassin' and hackin' niggaz in that upt
N.o.p.d. be rollin' so deep
They be fuckin' over niggaz
Kickin' in doors
Sometimes they be pullin' triggers
Ya hustlin? better chill out
Cuz they not for jokin
Making sure they close shop
All day they gon' be smoking
So i advise you just to stay inside
If they catch you down back for sure you takin' that ride
Downtown, rilla
Where niggaz doin' time, be waitin'
Better be bout your issues
For your ass they gon' be chasin'
And every man for they self in that pen
So if ya all in nigga, ya all in
For help, ain't there nigga, ain't no callin'
So if ya got a chance run when ya hear that siren
Tuesday and thursdays, they gon' be ridin'
Stay ducked off cuz it's safer when ya hidin'
And they don't give a f*** what shape and sizin'
Lock you down prison rate steady risin'

Chorus:
On tuesdays and thursdays you better watch for the sweep
Look them people gon' act a ass if you get caught in the street
On tuesdays and thursdays you better watch for the sweep
Look them people gon' act a ass if you get caught in the street

Lil wayne:
Shit, nigga betta hop, skip, and jump on the block
On tuesdays and thursdays better run from the block
Stay there if you want and get ???
Ya on them white boys and get hung from a ???
Look, look, look, look, look
Nigga betta run
If u got some ???
Lookin' for some freedom find that you will get none
And damn i ain't even much see my p.o. last month
I'ma play the hotel
I missed my court date i ain't tryin' to end up in jail
I'ma put up some mail in case i have to make bail
I'ma still rhyme swell
Shiiit, might as well
And stay from the block cuz it be hotter then hell
I'ma tell ya now, they don't give a damn about ya
End up in that place and toy around and be forgotten
They rotten like a whole apple off a forbidden tree
On tuesdays and thursdays you won't find me

Chorus

Juvenile:
Atf be showin' they ass around my block
Feds get all the respect cuz they'll close up shop
Who do you think be pushin' them birds up in the hood?
Who do you think be dumpin' them bodies up in the wood?
It's something like baseball, three strikes and you're out
Violate your probation, 2 and a half on 5
My pride, don't want me to be up in this place
My pride, don't wnat the lord to notice my face
A young nigga with golds behind tens on dubs
In the paper license plates they gon' think i'm a thug
They gon' tear this motherfuc*** up lookin' for drugs
And make them dogs break me off trying to get me to talk
You wouldn't believe the shit with the police i done been through
I done seen some shit they did to people i'm kin to
My friends too
That's why i be chillin' ya heard me?
Up in my fuckin' residence on tuesdays and thursdays

Chorus

B.g.:
Certain days lil b.geezy hit the block and hang
2 days out the week i lay low cuz them people gon' swang (swing)
I ain't bout gettin hack
Juvey, that ain't my thang (thing)
Police ridin' my back
Scoping out my rang (ring)
I play it smart i ain't stupid i know when to leave the block
I know how to peep the scene
I know when it's hot
Oh them jump hot boy$ they'll take your loot
Tuesdays and thursdays them big white boys have a nigga spooked
They be 3 deep, creepin'
Comin' 'round the corner, peepin
They sweepin'
But they ain't gonna catch me slippin', i'm rollin' out
I'm gon' chill by a bitch and cool out on the couch
Smoke blunt after blunt till i pass out
When it get dark and cool off then i'ma smash out
I respect the task force they don't give a f***
For anything they'll have ya in central lock up
On tuesdays and thursdays

(talking)
Manny fresh: whoa, now there u have it. tuesdays and thursdays
(off the heezy). the whole task force for yo' ass
(nigga just givin' ya some game, ya dig?) for sho'
Baby: them white folks don't wanna see a nigga ballin',
Wanna see us crawl bruh.
Manny: for sho', lookee here.
On mondays, you can run all day
On tuesdays, sit ya ass down (duck out playboy)
On wednesdays, you can slang all day
On thursdays, sit ya ass back down (off top!)
On fridays, you can f*** all day
On saturdays and sundays, you cool boy, believe that
Baby: you can take this for what it's worth playboy. and don't use ya brain
And take heed to what cmb be saying. f*** around and be in that cage like a
Ole' dog. treatin' a nigga like a puppet. takin' orders like a bitch. but a
Nigga gotta use that game and stay up and try to stay rich man.


fuente: musica.com

TUESDAY AND THURSDAY

LETRAS DE HOT BOYS
Valora la calidad de la letra
Añadir letra de Hot Boys
Enviar la letra de Tuesday And Thursday por email
Imprimir la letra Tuesday And Thursday de Hot Boys

Top Letras de Hot Boys

1. Letra de I Need A Hot Girl
2. Letra de Help
3. Letra de Get Out Tha Way
4. Letra de Clear Da Set
5. Letra de Boys At War
6. Letra de Bout Whatever
7. Letra de Blood Thicker
Ver todas las letras de Hot Boys
Hot Boys

Hot Boys

Letras de Hot Boys
Letras
Vídeos de Hot Boys
Vídeos
Fotos de Hot Boys
Fotos
Biografía de Hot Boys
Biografía
Foro de Hot Boys
Foro
Club de Fans de Hot Boys
Fans
Ranking de Hot Boys
Ranking
Letras de Canciones

1. Te Boté (Bad Bunny)
2. El Color De Tus Ojos (Banda MS)
3. No Hay Nadie Más (Sebastián Yatra)
4. Cuando Te Besé (Becky G)
5. Mala Mía (Maluma)

Vídeos Musicales

1. Te Boté (Bad Bunny)
2. A Lo Lejos Me Verán (El De La Guitarra)
3. No Hay Nadie Más (Sebastián Yatra)
4. Amorfoda (Bad Bunny)
5. Estamos bien (Bad Bunny)

Más Música

Artículos de Música

Artículos de Música

Artículos relacionados con el mundo de la música: beneficios de la música, análisis de los diferentes géneros musicales, décadas, etc.

Preguntas sobre tus gustos musicales

Preguntas sobre gustos musicales

18 preguntas de música: ¿cuál es el estilo de música que más te gusta?, ¿a qué cantante o grupo te gustaría conocer?, ¿cuál es la mejor canción de las que suenan actualmente?...

Musica.com

musica.com en facebook musica.com en twitter musica.com en google plus

Links Interesantes

CINE.COM - Las mejores películas, cartelera de cine, fotos, juegos de cine
MUSICA.COM - Letras de canciones, vídeos de música, fotos, juegos
VIDEOJUEGOS.COM - Videojuegos en flash para que pases un buen ratillo
Letras licenciadas por LyricFind Letras: 973.599 - Vídeos Musicales: 22.187 - Fotos: 75.225
Lyrics licensed by LyricFind Ayuda .. Publicidad .. Política de Privacidad .. Política de Cookies .. Versión Móvil