MUSICA.COM > N > Letras de Noreaga > Wanna Be Like Him

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
buscador de letras, vídeos, grupos y cantantes Buscar

LETRA WANNA BE LIKE HIM

[intro]
n. -is for that nigga, who keeps banging.... banging
o. -is for outstanding everyday....... everyday
r. -is for ridiculous crazy....... so crazy
e. -is for extraordinary ways....... everyway "rideout"
[chorus]
they want to be like you, smoke like you, live like you
but they can't f*** with, thug like him, dro like him
if you forgot the name, and you been wondering it's
n.o.r.e, n.o.r.e
they want to be like you, smoke like you, live like you
but they can't f*** with, thug like him, dro like him
if you forgot the name, and you been wondering it's
n.o.r.e, n.o.r.e
[verse 1]
ayo these chicks love me, and even though i got chubby
mommy see me in the club want pop bubble
i'm like yo ma stop it, cause i'm a smirnoff rocket
i'm loving my life, and never out of pocket
i f*** dogstyle chick, i'm thugged out and rich
i drink henny that's the same shit that i piss
and i don't care about a ice wrist, i got a ice pick
plus a ice chick, she suck ice dick
god favorite so the stay attracted
and you could f*** with the guard or get subtracted
i'll have you hideout, like when thugged out slide out
these niggaz listen like when swizz scream rideout
n.o.r, twenties on rims on ill car
you could ask def jam they inherited a star
you see i take flicks, and we hit the knick chicks
bag twenties and sell them in the hood for nick's
[chorus]
[verse 2]
it's still bang bang, yeah mommy it's still the samething
and you could feel on my jock, and see i'm all cock
and we could chill on your block, why not
niggaz love me anywhere, a hood i'm there
i told nigga last year, that i ain't care
you acting like the little nigga break yo, still don't care
whoa so if you with it, i can hit it and go
and call you from the hood later, after hugging some doe
n.o i keep it all good, i smoke more wood
and as far as my chicks, i keep them all hood
one time jake chase me, i started to dip them
and when i ran by shortie, she started to trip'em
damn shortie "what" we've been through a lot together
i even had you on the block slinging rocks together
it's not a stress day, so i'm hit the expressway
meet you at your crib in a hour, with a dress tray
[chorus]
[verse 3]
i'm from q.u. double e.n.s
the first nigga selling crack with a black g.s
i like the lex, nigga so i copped the shit
and now it's summer time now, so i dropped the shit
whatever, you want beef, better get it together
cause i can have niggaz follow you and blast your leather
you see we thugged out, and got whips with dip dishes
go head and keep fronting, you could sleep with the fishies
it go...

Noreaga

WANNA BE LIKE HIM

Noreaga

Valora la calidad de la letra
Ver todas las letras de Noreaga
Enviar la letra de Wanna Be Like Him por email
Imprimir la letra Wanna Be Like Him de Noreaga
Añadir letra de Noreaga

Top Letras de Noreaga

1. Letra de Bloody Money
2. Letra de Blood Money Pt.3
3. Letra de Black Gangstas
4. Letra de Black Clouds
5. Letra de Banned From Tv
Noreaga

Noreaga

Letras de Noreaga
Letras
Vídeos de Noreaga
Vídeos
Fotos de Noreaga
Fotos
Biografía de Noreaga
Biografía
Foro de Noreaga
Foro
Club de Fans de Noreaga
Fans
Ranking de Noreaga
Ranking

Top Letras de Canciones

1. Te Boté (Bad Bunny)
2. Amorfoda (Bad Bunny)
3. El Color De Tus Ojos (Banda MS)
4. Me Ama Me Odia (Ozuna)
5. Felices Los 4 (Maluma) [+]

Top Vídeos Musicales

1. Me Vas A Extrañar (Banda MS)
2. El Color De Tus Ojos (Banda MS)
3. Abrázame Muy Fuerte (Juan Gabriel)
4. Te Boté (Bad Bunny)
5. Amorfoda (Bad Bunny) [+]

Más Música

Vídeos Virales de Música

Vídeos Virales de Música

Los vídeos más compartidos en facebook, twitter y otras redes sociales relacionados con la música.

Preguntas sobre tus gustos musicales

Preguntas sobre gustos musicales

18 preguntas de música: ¿cuál es el estilo de música que más te gusta?, ¿a qué cantante o grupo te gustaría conocer?, ¿cuál es la mejor canción de las que suenan actualmente?...

MUSICA.COM EN...

musica.com en facebook musica.com en twitter musica.com en google plus

Links Interesantes

CINE.COM - Las mejores películas, cartelera de cine, fotos, juegos de cine
MUSICA.COM - Letras de canciones, vídeos de música, fotos, juegos
VIDEOJUEGOS.COM - Videojuegos en flash para que pases un buen ratillo
Letras licenciadas por LyricFind Letras: 958.364 - Vídeos Musicales: 20.785 - Fotos: 75.225
Lyrics licensed by LyricFind Ayuda .. Publicidad .. Política de Privacidad .. Política de Cookies .. Versión Móvil