MUSICA.COM > # > Letras de 3rd Edge > Letra Let's Get Married

LETRA LET'S GET MARRIED

See first of all, I know these so called players wouldn't tell you this
But, Imma be real and say what's on my heart
Lets take this chance to make this love feel relevant
Didn't you know I loved you from the start yeah

Then I think about, all the years we put in this relationship
Who knew we'd make it this far
Then I think about,where would I be if we were to just fall apart
And I can't stand the thought of losing you

Chorus:
Meet me at the alter in your white dress
We ain't gettin no younger we might as well do it
Been feelin' you all the while girl I must confess
Girl let's just get married I just want to get married

Meet me at the alter in your white dress
We ain't gettin no younger we might as well do it
Been feelin' you all the while girl and I must confess
Lets get married

Said I done it all, but frankly girl I'm tired of this emptiness
I wanna come home to you and only you
Cause making love to just anyone ain't happenin'
I just gotta be with you
Did you think about, us finishing something we started so long ago
I wanna give you my all
And did you think about, maybe us having some babies
come on wont you be my lady
forever girl

im ready to commit to you
and i just cant wait for that night
cuz i need you here with me,
and lets start a family

Chorus (til fade)
fuente: musica.com

3rd Edge

LET'S GET MARRIED

LETRAS DE 3RD EDGE

Letra añadida por:
CoRcHo

Añadir letra de 3rd Edge
Enviar la letra de Let's Get Married por email
Imprimir la letra Let's Get Married de 3rd Edge

Top Letras de 3rd Edge

1. Letra de Baby Feel Me
2. Letra de Ass Hipnotic
3. Letra de American Girls
4. Letra de Amazing
5. Letra de All Out Of Love
6. Letra de Aint No Stoppin
7. Letra de Ain't It Good
Ver todas las letras de 3rd Edge
3rd Edge

3rd Edge

Letras de 3rd Edge
Letras
Vídeos de 3rd Edge
Vídeos
Fotos de 3rd Edge
Fotos
Biografía de 3rd Edge
Biografía
Foro de 3rd Edge
Foro
Club de Fans de 3rd Edge
Fans
Ranking de 3rd Edge
Ranking
Letras de Canciones

1. Te Boté (Bad Bunny)
2. El Color De Tus Ojos (Banda MS)
3. No Hay Nadie Más (Sebastián Yatra)
4. Mala Mía (Maluma)
5. Mía (Bad Bunny)

Novedades

One More Time (Reik)
N.A.V.E (Cazzu)
Tanta Falta (Bryant Myers)
Lujuria y poesía (Nanpa Básico)
No Me Preocupa (Rels B)

Musica.com

musica.com en facebook
musica.com en twitter
musica.com en google plus

Links Interesantes

Letras licenciadas por LyricFind

Lyrics licensed by LyricFind

Letras: 982.049 - Vídeos Musicales: 22.623 - Fotos: 75.225

Ayuda .. Publicidad .. Política de Privacidad .. Política de Cookies .. Versión Móvil