MUSICA.COM > # > Letras de 8Ball & MJG > Letra Look At Da Grill!

LETRA LOOK AT DA GRILL!

[chorus]
Look at the grill [4x]
[2x]
This for my niggaz with the bank roles (look at the grill on my pimp mobile)
This for my niggaz with the pretty cars (look at the grill on my pimp mobile)
This for my niggaz who got all the hoes (look at the grill on my pimp mobile)
This for my niggaz who don't give a f*** (look at the grill on my pimp mobile)

[t.i.]
(hey! grand hustle bad boy south lets ride nigga)
Chevy super clean, two or three screens
Watch a nigga be to the left i lean
50 karats in the crown, niggaz no more sceam
Just to let you sucker niggaz know i'm the king
This green i smoke we call it drow
Its dead-liest from memphis tenn
You see my folk we ain't no joke
Don't turn this into a murder scene
I'm paranoid, tone misquoted
Should not since my early teens
But i'm drop that note, grab me under sixteen
You can bring all the niggaz you want to bring
Hey! i thought you were running things
All you did was run the screens
Must be out his mind thinking' the steel won't touch him
See it on the bush let it burn like usher
Click, click, bang you can end the discussion
Ain't shit sweet cause i seen you unpleasant
I steal would spray broad day ain't nothing
The lilac one ak doing something
I'm immuned to the drama
Act a fool if you wanna
Lean in my pocket, 40 calb by the stomach
He acting' like he want it, i'm show a nigga somethin
Somebody phinna to have put (&#&#*^%)
I don't tolerate suckas who be trying me
Take a special kind of nigga to defies me
Similar to 8ball and mjg been coming that hard since 93
Niggaz know, ain't no out shinning me
I've been the g you're trying' to be
I mob with gorillas, squaders and robbers
And killers true niggaz gonna ride me

[chorus (2x)]

[twista]
Take a look at my wheels, rolling through the south
Still spinning and i'm still smoking heavy
Look at both of my grills, my motherfucking mouth
Looking just like the rims on the chevy
Pimp twist i'm a playa still, ballin' in the game come major bills
Come and take a trip with me to hater ville
On some 24 omegas and gator grill
F*** a twist. f*** you bitch
I don't really wanna have to bust you bitch
Roman gold shine so hard
Niggaz out here know they can't touch that shit
I don't trip, niggaz pull up
I be lookin' proud when i bust that dutch
Specially when i look at the mac in the black cadillac
And the bubbles in the hummer truck
When you see a nigga cruise through
Niggaz try to jack you and loose my coop is by the kennel wheels
Mother fuc*** wanna take my style
Cause niggaz out here know i'm only fuc*** with the bonnet grills
And the haters wanna see me fall
How can i let y'all niggaz play me
Shited on their good then i pull up
From my vehicle while bumpin' 8 ball & mjg
Twista bitch and i from the shy
With my memphis connect and i ain't going' lie
We be specializing in and up coming with dope shit
And pulling up in cool whips that's fly
Still drink, still blow, then i creep through the hood real slow
While i bump kamikaze shit, while i scream look at my grill hoe

[chorus (2x)]

[8ball]
Old grill smile, wiling out up in the vip
The club close at five 'o'clock, we pulling up around three
Wood grain wheel gripping, cinderella sipping
I like my jewelry golden like a piece of fried chicken
Money players is demon like i'm willy beaming
Like a bitch that practice sucking dick and drinking semen
She sceaming dreaming, wishing she can be my number one
Forever young, mama i just wanna' to have some fun

[mjg]
Don't try to ever take my cash from me
You mine as well, jump of a cliff you fuc*** crash dummy
Like that's my last money
This for my niggaz who be bussin' back to perpetrators
We don't discriminate, we'll hurt now hurt you later
But i ain't worried, i smoke one on you fuc*** haters
And i'm hidding gators on the refrigerator
Down south memphis tenn. pimpin' gotta rep it
The third i did, that nigga rugg, boy that nigga pimpin

[chorus (2x)]
fuente: musica.com

8Ball & MJG

LOOK AT DA GRILL!

LETRAS DE 8BALL & MJG

Letra añadida por:
CoRcHo

Valora la calidad de la letra
Añadir letra de 8Ball & MJG
Enviar la letra de Look At Da Grill! por email
Imprimir la letra Look At Da Grill! de 8Ball & MJG

Top Letras de 8Ball & MJG

1. Letra de Forever
2. Letra de Look At Da Grill!
3. Letra de Intro
4. Letra de Friend Or Foe
5. Letra de don't Make
6. Letra de Cruzin'
7. Letra de Baby Girl
Ver todas las letras de 8Ball & MJG
8Ball & MJG

8Ball & MJG

Letras de 8Ball & MJG
Letras
Vídeos de 8Ball & MJG
Vídeos
Fotos de 8Ball & MJG
Fotos
Biografía de 8Ball & MJG
Biografía
Foro de 8Ball & MJG
Foro
Club de Fans de 8Ball & MJG
Fans
Ranking de 8Ball & MJG
Ranking
Letras de Canciones

1. Te Boté (Bad Bunny)
2. El Color De Tus Ojos (Banda MS)
3. Mala Mía (Maluma)
4. No Hay Nadie Más (Sebastián Yatra)
5. Cuando Te Besé (Becky G)

Vídeos Musicales

1. Te Boté (Bad Bunny)
2. A Lo Lejos Me Verán (El De La Guitarra)
3. No Hay Nadie Más (Sebastián Yatra)
4. Amorfoda (Bad Bunny)
5. Estamos bien (Bad Bunny)

Más Música

Artículos de Música

Artículos de Música

Artículos relacionados con el mundo de la música: beneficios de la música, análisis de los diferentes géneros musicales, décadas, etc.

Juegos de Música

Juegos de Música

Trivial de música y diferentes juegos en los que podrás demostrar cuánto sabes de música.

Musica.com

musica.com en facebook musica.com en twitter musica.com en google plus

Links Interesantes

CINE.COM - Las mejores películas, cartelera de cine, fotos, juegos de cine
MUSICA.COM - Letras de canciones, vídeos de música, fotos, juegos
VIDEOJUEGOS.COM - Videojuegos en flash para que pases un buen ratillo
Letras licenciadas por LyricFind Letras: 974.145 - Vídeos Musicales: 22.233 - Fotos: 75.225
Lyrics licensed by LyricFind Ayuda .. Publicidad .. Política de Privacidad .. Política de Cookies .. Versión Móvil