MUSICA.COM > J > Letras de Jadakiss > Letra I'm A Gangsta

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
buscador de letras, vídeos, grupos y cantantes Buscar

LETRA I'M A GANGSTA

[HOOK 2X: Jadakiss and Parle]
I'm a gangsta
Yeah, motherfuc***
I'm a thug
Uh, please believe
I'm a pimp girl
C'mon, let's go
and I'm a hustler, a hustler
do it, do it, do it...

[Verse 1]
Yo, I'm a gangsta, cuz I do gangsta shit
matter fact from now on call me gangsta Kiss
you already know I handle my business
slay you then your man before the first candle's finished
feel good when I walk through the hood
best part is, I don't gotta flow I just talk to the hood
and I do alotta readin, and only eat pasta
shrimp fettucini, and pine a la vaca
came here talkin slick, all that real shit
that's why I'm somethin to deal wit
even though I wanted Gore to win
I can f*** with Bush though, cuz he gon let the raw come in
bigger the boss, bigger the picture
bullets is bisexual, cuz they hit niggas and bitches
in a Deville with dubs in the back on a cell phone riffin
I'm all of the above just listen

musica.com
[HOOK]

[Verse 2]
Yo, I'm a thug so I blow on weed
get money like it grow on trees
have all these hoes roll on E
some of my niggas even stole on D's
work 12 hour shifts, just gimme the word
I get 12 cowards hit, never givin a f***
18's on the Coupe, deuce O's on the truck
tell P hold the hammer while I handle the dice
shoot him in his bandanna he aint gamblin right
I need a 360 Medina, charcoal gray
treat my guns like my dogs, let 'em bark all day
in a three floor condo with the spiral stairs
made it past the front desk, then the rifle's here
I'm the motherfuc*** big shot, I get down
wit a 17, 16, 10 and a six shot
f*** with Kiss get your wig rocked
and if you're smart you'll bounce when my motherfuc*** shit drop

musica.com
[HOOK]

[Verse 3]
Yo, I'm a pimp girl
catch me at the bar with a bottle of Cuervo
mami's rubbin my webo
and this is what got me the ass
honey said her drink was hot so I put my watch in her glass
then she aint even wanna get breakfast
she just wanna hop right up in the truck and get reckless
top from the club all the way to the exit
ask me her name, couldn't tell you if I guessed it
my bitches don't know nothing, don't say nothing
and they pay for everything, I don't pay nothing
I'm a white tee pimp, fresh headband
dirty denim, Timbaland, or a Nike pimp
I like to eat shrimp, and I don't keep a broad long enough to love 'em
now dog that's some deep shit
cuz I don't believe in hoes explorin
no matter how bad you are you gone in the mornin

[HOOK]

Jadakiss

I'M A GANGSTA

JADAKISS



- LETRA AÑADIDA POR -
G OwArRr K

- ESCRITORES -
ANTHONY FIELDS,SHANDEL GREENE,JASON PHILLIPS,JASON T PHILLIPS

- PUBLICADA POR -
SONY/ATV MUSIC PUBLISHING LLC,KOBALT MUSIC PUBLISHING LTD.,WARNER/CHAPPELL MUSIC, INC.,BEHIND THE ROPES ENTERTAINMENT

- LICENCIADA POR -
LyricFind

Valora la calidad de la letra
Ver todas las letras de Jadakiss
Enviar la letra de I'm A Gangsta por email
Imprimir la letra I'm A Gangsta de Jadakiss
Añadir letra de Jadakiss

Top Letras de Jadakiss

1. Letra de We Gonna Make It
2. Letra de Why?
3. Letra de Checkmate
4. Letra de Can't Stop Me
5. Letra de By My Side
Jadakiss

Jadakiss

Letras de Jadakiss
Letras
Vídeos de Jadakiss
Vídeos
Fotos de Jadakiss
Fotos
Biografía de Jadakiss
Biografía
Foro de Jadakiss
Foro
Club de Fans de Jadakiss
Fans
Ranking de Jadakiss
Ranking

Top Letras de Canciones

1. Te Boté (Bad Bunny)
2. El Color De Tus Ojos (Banda MS)
3. Estamos bien (Bad Bunny)
4. No Hay Nadie Más (Sebastián Yatra)
5. Me Ama Me Odia (Ozuna) [+]

Top Vídeos Musicales

1. Te Boté (Bad Bunny)
2. Amorfoda (Bad Bunny)
3. A Lo Lejos Me Verán (El De La Guitarra)
4. No Hay Nadie Más (Sebastián Yatra)
5. Estamos bien (Bad Bunny) [+]

Más Música

Artículos de Música

Artículos de Música

Artículos relacionados con el mundo de la música: beneficios de la música, análisis de los diferentes géneros musicales, décadas, etc.

Preguntas sobre tus gustos musicales

Preguntas sobre gustos musicales

18 preguntas de música: ¿cuál es el estilo de música que más te gusta?, ¿a qué cantante o grupo te gustaría conocer?, ¿cuál es la mejor canción de las que suenan actualmente?...

MUSICA.COM EN...

musica.com en facebook musica.com en twitter musica.com en google plus

Links Interesantes

CINE.COM - Las mejores películas, cartelera de cine, fotos, juegos de cine
MUSICA.COM - Letras de canciones, vídeos de música, fotos, juegos
VIDEOJUEGOS.COM - Videojuegos en flash para que pases un buen ratillo
Letras licenciadas por LyricFind Letras: 961.537 - Vídeos Musicales: 21.133 - Fotos: 75.225
Lyrics licensed by LyricFind Ayuda .. Publicidad .. Política de Privacidad .. Política de Cookies .. Versión Móvil