Ying Yang Twins

LETRA SALT SHAKER (REMIX)

[Fat Joe]
When the sun goes down, and my dick grows bigga
How many bitches, wanna f*** dis nigga
Named Crack, and I ain't mad at dat
But all these wack bitches, where the bad ones at
Where the chicks make a nigga want marry dat
Make a nigga go and treat? buy a cadillac (a cadillac)
I'm just gassin black, tella what she wanna hear cuz her ass is fat

Shawty crunk, on the floor wide open
Skeet so much, they call her Billy ocean
Roll, like a 18 wheeler (whomp whomp)
That ho fine, but this ho a killa

Ho's be drunk on it, pop
Let me see ya shake it baby, when you do the walk on it

Shake it like a salt shaker
Tremble like a vibrator
Shake it like a salt shaker
Tremble like a vibrator

[Fatman Scoop]
Let the ho's in free, Let the ho's in free, Let the ho's in free
Let 'em in, Let 'em in
Let the ho's in free, Let the ho's in free, Let the ho's in free
Let 'em in, Let 'em in
Now throw dat thang like it's off da chain
Throw dat thang like it's off da chain
Throw dat thang like it's off da chain
Throw dat thang like it's off da chain

[Jackie O]
Welches, strawberry it ain't jam
A hundred percent beef, shit it ain't spam
I'm so freaky, they stay treatin me
Neck bricked up, chick stay gettin licked up
I been hurtin em, been prada shoe -chanel skirtin em
Been murkin em, O been workin em
Queen of the south, they wanna do me
They wanna chew me, they just love the ghetto booty

Shawty crunk, on the floor wide open
Skeet so much, they call her Billy ocean
Roll, like a 18 wheeler (whomp whomp)
That ho fine, but this ho a killa

Ho's be drunk on it, pop
Let me see ya shake it baby, when you do the walk on it

Shake it like a salt shaker
Tremble like a vibrator
Shake it like a salt shaker
Tremble like a vibrator

[Juvenile]
She rollin, just look at how she movin
Niggas breakin dey necks to see what she doin
She got a big fat uhn, in between there
I hope it's clean in there, before I get in there
Have you ever had a date wit a millionaire
Wit canary yellow diamonds shining everywhere
Slow motion, like soulja told ya
Cut dat bullshit, and shake it like a ho suppose ta

[BG]
Hot gurl, where ya at get loose
Stand right here, show me whatchu could do
Break it off, let me see ya tear it down
Do it like, my gurl Mo from uptown
Shake wit it, ya shape like a coke bottle
Walk wit it for me like a hollywood model
Dayum, you doing dat there
Ya man say he gon put his shoe in dat there

Shawty crunk, on the floor wide open
Skeet so much, they call her Billy ocean
Roll, like a 18 wheeler (whomp whomp)
That ho fine, but this ho a killa

Ho's be drunk? on it, pop
Let me see ya shake it baby, when you do the walk on it

Shake it like a salt shaker
Tremble like a vibrator
Shake it like a salt shaker
Tremble like a vibrator

[D-Roc and Kaine (Ying Yang Twins)]

I got ya bitch pussy poppin in her pants
The beat got her ass in a trance
Holdin up her got damn hands
Like I dunno why I wanna dance
But she shook-it,shook-it,shake-it every time she get a chance
In the booty club, is the place to be
But the bitch so crunk, she'll shake for free
Got her all pumped, dat what you gon see
Bald head ping pepper dat punani

My name thang, I'm dayum sho glad I came
Butt naked bitches gettin off da chain
Bouncin dat ass, like she ridin a dick
Here's a T in twenty, keep dancin bitch
Cuz I like the way you shake dat shit
Me and my brother in dis bitch, show a nigga whatchu workin wit
I see ho's, ho's, and mo ho's
And none of these bitches, got on some clothes

Oooohhhh

Shawty crunk, on the floor wide open
Skeet so much, they call her Billy ocean
Roll, like a 18 wheeler (whomp whomp)
That ho fine, but this ho a killa

Ho's be drunk on it, pop
Let me see ya shake it baby, when you do the walk on it

Shake it like a salt shaker
Tremble like a vibrator
Shake it like a salt shaker
Tremble like a vibrator
fuente: musica.com

SALT SHAKER REMIX

LETRAS DE YING YANG TWINS

Letra añadida por:
Hector(Hip Hop)

Escrita por:
CRAIG LOVE

Publicada por:
SONY/ATV MUSIC PUBLISHING LLC

Licenciada por:
LyricFind

Añadir letra de Ying Yang Twins
Enviar la letra de Salt Shaker Remix por email
Imprimir la letra Salt Shaker Remix de Ying Yang Twins

Top Letras de Ying Yang Twins

1. Letra de Alley
2. Letra de 1st Booty On Duty
3. Letra de Dangerous
4. Letra de Fucktheyingyangtwins
5. Letra de Pull My Hair
6. Letra de Put That Thang Down
7. Letra de Salt Shaker
Ver todas las letras de Ying Yang Twins

Letras de Ying Yang Twins > Letra Salt Shaker Remix

Ying Yang Twins
Letras de Ying Yang Twins
Letras
Vídeos de Ying Yang Twins
Vídeos
Fotos de Ying Yang Twins
Fotos
Biografía de Ying Yang Twins
Bio
Foro de Ying Yang Twins
Foro
Club de Fans de Ying Yang Twins
Fans
Ranking de Ying Yang Twins
Rank
Letras de Canciones

1. Te Boté (Bad Bunny)
2. El Color De Tus Ojos (Banda MS)
3. No Hay Nadie Más (Sebastián Yatra)
4. Mala Mía (Maluma)
5. Mía (Bad Bunny)

Novedades

One More Time (Reik)
N.A.V.E (Cazzu)
Tanta Falta (Bryant Myers)
Lujuria y poesía (Nanpa Básico)
No Me Preocupa (Rels B)

Musica.com

musica.com en facebook
musica.com en twitter
musica.com en google plus

Links Interesantes

Letras: 982.188 - Vídeos: 22.631 - Fotos: 75.225

Ayuda .. Privacidad .. Cookies .. Versión Ordenador

Letras licenciadas por LyricFind

Lyrics licensed by LyricFind