MUSICA.COM > I > Letras de Ice Cube > Letra Sticka

STICKA

That's fucked up... where your bodyguards at Godfather?
Chillin

You know, every now and then
I think people want to hear something from us, nice and easy
But there's just one thing you see
We never (never) ever (ever) do (do) nothin nice and easy
We always gotta do it hard and rough
We're gonna take the meaning of this song, and make it hard
But at the same time, we're gonna do the style rough (rough)
And we're bout to let you know that we (can't) can't get with censorship
And the bottom line is that the sticka ain't shit
Hit me off one

The boom, the boom, the boom

Verse One: Chuck D

Ha! I take the sticka, wear it like a badge you can pick a
Buckwild style raw like a hardcore Jack the Ripper
Can't take away my freedom I'm, gettin some
Run run against censorship like a slave ship
I'm having none of this racist, hit or miss
I'm like a doc on the rock, I gotta cut it off
I won't let em off and don't forget em
Remember the Feds said to a nigga, "Go get him"
And all I got left is a swift def rough rhythm and rhyme
And a piece of my mind, yo!
And now I got a little help from my friends
Cause you know I can't do it myself
Can I get some help? (Yes yes you can!)
Ah can I get some help? (Yes yes you can!)
Ah can I get some help, y'all? (Yes yes you can!)
Well, can I get another (the boom) boom (the boom)
Boom (the boom) boom (the boom) boom

We laugh at the sticka, ha ha ha sticka (Repeat 3X)
C'mon Terminator can I get another hit? (Yeah)

We laugh at the sticka, ha ha ha sticka (Repeat 3X)
So here's another motherfucker kickin that shit!

Verse Two: Ice-T

Bang, motherfucker, bang, I kick street slang
Cause this is a G Thang so I'ma let my nuts hang
Nigga; I pull the trigga, blow out your fuckin guts
Violent? Yeah, I'm the LA MC tyrant
Huh, the bigga the sticka the bigga the bank, thanks
I gank punks, funk trunks and give a fuck bout what a censor think
Ice nigga, Ice nigga step and die twice nigga
Rollin with the X, yo censor this, bitch!
I rock the ill rhymes, you trip you get flatlined
It's war time, soft MC's hear a beat and it's bore time
Yo, no pretendin, I'm independent
Cause I kill cops yo nigga Warner got dropped

We laugh at the sticka, ha ha ha sticka (Repeat 3X)
So here's another motherfucker kickin that shit!

Verse Three: MC Lyte

Yeah! You say sticka, I say 'Who gives a fuck?'
I don't front, I do what I want and I'm runnin amuck
"Don't do this, accentuate the positive"
You want Positive? I'll show you where that nigga live
Cause if I'm positive, it's cause I choose to be that way
Not cause you told me to, cause this ain't no Simon Say
It's representin that I like it like this
Two shits, three fucks, and one bad motherfuckin bitch

(Ha ha ha sticka. So here's another motherfucker kickin that shit)

Verse Four: Ice Cube

How the fuck you think you're gonna stop me with a sticka? (Bitch)
I'm under twenty-one still gettin liquor
Buckin niggas down on Sega
Now I got my nine like Arnold Schwarzeneggar
Terminator X rock and roll, if you're able (Yep)
Checkin out the Playboy Channel on cable
Wish I had a missile like they showed on CNN Desert Storm
I'm just gettin warm
Kill em and kill em and then watch it drop
And they'll let me, blame it on 2Pac
Say 2 Live Crew, and you jerk out
Show the same amount of ass on the Jane Fonda workout
You wish I was in church, in the right attire
To see Jimmy Swaggart, fuck the whole choir (Wassup)
How the fuck you think you gonna punk me?
When Elvis was a motherfuckin junkie!
A fat ass slob and a tramp
Now we need to put Cypress Hill on a stamp
From my nigga Ice-T, all the way to Chuck D
See, we down and you can't seem to fuck me
With a sticka so now I guess ya figure
You'll have to kill a nigga, and that's when it's on

(Bitch!)
fuente: musica.com

Ice Cube

Ficha de la Canción

Título:
STICKA

Grupo/Cantante:
ICE CUBE

Letra añadida por:
ChamLee

Top Letras de Ice Cube

1. Letra de It Was A Good Day
2. Letra de Arrest The President
3. Letra de It Was A Good Day (en espanol)
4. Letra de No Vaseline
5. Letra de Good Cop Bad Cop
6. Letra de Check Yo Self
7. Letra de You Know How We Do It
Ver todas las letras de Ice Cube
Ice Cube
Letras de Ice Cube
Letras
Vídeos de Ice Cube
Vídeos
Fotos de Ice Cube
Fotos
Biografía de Ice Cube
Biografía
Foro de Ice Cube
Foro
Club de Fans de Ice Cube
Fans
Ranking de Ice Cube
Ranking
Letras de Canciones

1. Te Boté (Bad Bunny)
2. El Color De Tus Ojos (Banda MS)
3. No Hay Nadie Más (Sebastián Yatra)
4. Te Gusté (Bad Bunny)
5. Mala Mía (Maluma)

Novedades

Bonnie & Clyde (Cosculluela)
Sola (Manuel Turizo)
Funeral (Mon Laferte)
Adictiva (Daddy Yankee)
El Ganador Remix (Nicky Jam)

Musica.com

musica.com en facebook
musica.com en twitter
musica.com en google plus

Links Interesantes

Letras licenciadas por LyricFind

Lyrics licensed by LyricFind

Letras: 985.806 - Vídeos Musicales: 22.924 - Fotos: 75.225

Ayuda .. Publicidad .. Política de Privacidad .. Política de Cookies .. Versión Móvil

ir a arriba