MUSICA.COM > J > Letras de Jay-Z > Letra You Know What We Bout

LETRA YOU KNOW WHAT WE BOUT

(Master P) Yo Silkk
(Silkk) What up?
(Master P) Tell Jigga we need 4 apples
2 bananas and 5 oranges
(Silkk) You sure?
(Master P) Nigga, he know what I'm talkin 'bout
(Silkk) Aight, I'll get him on the phone
(Master P) From my block to yo block nigga
The world belongs to who?

[Silkk the Shocker]
The world belongs to us
You can do what you wanna do
What you gon do? Huh? What?
The streets belong to us
You can do what you wanna do
What you gon do? Huh? What?

Yo from the South to the East nigga, from the streets to the burbs
I fuck wit that when they talk, the speech just be slurred
You know me Mr. Got dough, Mr. Got flow
Couldn't figure our out which one wanted both of 'em so
Mr. Got both - if you hate me stop, if you jealous
Silkk the Shock, Jigga, No Limit, Master P, Roc-A-Fella
Used to cop bricks for 30
Now I do nothin but sit back and drop hits, ya heard me?
I ain't nothin but a thug that got rich ya heard me
Drop the top when it's hot
If not call Jay tell him blow the mall up and
Come and shop in jersey
You know what I did, you know how I come
You wouldn't even think about testin me dog if you know what I done
Didn't change a bit, I'm still thuggish, still thuggin
Niggas ask how much money I got do math
You know how to add I'm P little brother
Shit, I can't tell y'all nothin I gotta show y'all
Real in this, I'm as real as it gets I told y'all
Yo I sleep thru the rain, sleep thru the pain
Would have knew about me but you don't
Cause know why, cuase you was sleep when I came
But I'm here now, y'all suckas fear now
Look, plan on bein on top, don't stop, plan on bein hot year round
I don't do it for no love, I do it for the thugs
Do it for my block, do it for the VIP spots in the club
It's hard to stop this life like it's hard to call cocked dice
We ain't nothin but some bout it, bout it niggas
That live the "Hard Knock Life"

From my block to yo block, it's a sho' shot
We out the door, out the most, and the flow don't stop
You know what we do, you know what we 'bout
You know what we do, you know what we 'bout

From my block to yo block, it's a sho' shot
We out the door, out the most, and the flow don't stop
From the ghetto to the suburbs, from Marcy to the 3rd
You know what we do when we come thru, ya heard?

[Jay-Z]
In the South nigga
Deep in the four door, watchin' that O Dog
Or in the club nigga, shakin' them hoes off
Poppin my foes off, ain't nothin changed
Or catch me on the block with thugs knockin' them o's off
Baggin that 'dro nigga, stackin' that dough
Clappin' at foes and I'm laughin' at hoes
Holdin' them dice and I'm breakin'' yo bank
You see the shit Roc-A-Fella make wit' The Tank
Even without the airplay Platinum off of hearsay
"It's your year Jay!" Get off my dick
Been my year, you talkin' to a winner here
Iceberg winter's wear, linen chair
My style in fact, money ain't come from rap
And we can take it right back if it comes to that
Block or Billboard, you gotta feel dog
I stay real y'all, that's how I kill y'all

I used to rap, now b-ball's my life
Move that house on the lake for the kids and wife
Check the bank account, it's seven figures
Who that Rolls in the video for, it's mines nigga
I got game, ask the players in the pro's
Who got shot, it ain't my fault
(ohhhh it ain't my fault) he owed me dough
Independent, black-owned, my world, my country
No Limit and Roc-A-Fella run this like drug money
So can I get a huh, huh? A what, what?
Pass the weed cause soldiers like to puff, puff
From the South to the East baby, baby
A couple of unggggh's now they gotta pay me
And flip bricks with ghetto chicks with no dicks
And nine's with no clips and sides wit no chips
Come fast or slow, from cheddar to dough
Master P, Silkk the Shocker, Jay-Z
The rowdiest niggas you know

Get ya money dog
Get ya money y'all
Get ya money dog
Get ya money y'all
Get ya money dog
Get ya money y'all
Get ya, get ya money do
Get ya, get ya

From the South, to the Midwest
To the East, to the West whatever
Y'all get y'all money y'all
From my block to yo block, it just don't stop

Jay-Z

YOU KNOW WHAT WE BOUT

JAY-Z

Letra añadida por:
lirycker

Escrita por:
SHAWN CARTER,SHAWN C CARTER,VYSHON MILLER

Publicada por:
SONY/ATV MUSIC PUBLISHING LLC,WARNER/CHAPPELL MUSIC, INC.

Licenciada por:
LyricFind

Valora la calidad de la letra
Añadir letra de Jay-Z
Enviar la letra de You Know What We Bout por email
Imprimir la letra You Know What We Bout de Jay-Z

Top Letras de Jay-Z

1. Letra de 4:44 (en español)
2. Letra de Empire State of Mind (en español)
3. Letra de The Story of O.J. (en español)
4. Letra de Forever young (en español)
5. Letra de Holy Grail (Feat. Justin Timberlake)
6. Letra de NICE (Ft. Beyonce, Pharrell Williams)
7. Letra de The Story of O.J.
Ver todas las letras de Jay-Z
Jay-Z

Jay-Z

Letras de Jay-Z
Letras
Vídeos de Jay-Z
Vídeos
Fotos de Jay-Z
Fotos
Biografía de Jay-Z
Biografía
Foro de Jay-Z
Foro
Club de Fans de Jay-Z
Fans
Ranking de Jay-Z
Ranking
Top Letras de Canciones

1. Te Boté (Bad Bunny)
2. El Color De Tus Ojos (Banda MS)
3. No Hay Nadie Más (Sebastián Yatra)
4. Cual Es Tu Plan (Bad Bunny)
5. Estamos bien (Bad Bunny)

Top Vídeos Musicales

1. Te Boté (Bad Bunny)
2. A Lo Lejos Me Verán (El De La Guitarra)
3. Amorfoda (Bad Bunny)
4. No Hay Nadie Más (Sebastián Yatra)
5. Estamos bien (Bad Bunny)

Más Música

Artículos de Música

Artículos de Música

Artículos relacionados con el mundo de la música: beneficios de la música, análisis de los diferentes géneros musicales, décadas, etc.

Preguntas sobre tus gustos musicales

Preguntas sobre gustos musicales

18 preguntas de música: ¿cuál es el estilo de música que más te gusta?, ¿a qué cantante o grupo te gustaría conocer?, ¿cuál es la mejor canción de las que suenan actualmente?...

Musica.com

musica.com en facebook musica.com en twitter musica.com en google plus

Links Interesantes

CINE.COM - Las mejores películas, cartelera de cine, fotos, juegos de cine
MUSICA.COM - Letras de canciones, vídeos de música, fotos, juegos
VIDEOJUEGOS.COM - Videojuegos en flash para que pases un buen ratillo
Letras licenciadas por LyricFind Letras: 968.094 - Vídeos Musicales: 21.727 - Fotos: 75.225
Lyrics licensed by LyricFind Ayuda .. Publicidad .. Política de Privacidad .. Política de Cookies .. Versión Móvil