DIPPIN N SIPPIN

(YG ft.  P.C.)

Hook
Dippin N Sippin
Dip, Dippin N Sippin
Dip, Dippin N Sippin
Dip, Dippin N Sippin
I'm on the 105 freeway, doin 110
Patron in my cup, and I'm Ridin' with my friends
Dippin N Sippin
Dip, Dippin N Sippin
Dip, Dippin N Sippin
Dip, Dippin N Sippin
Just Re'd Up, so a nigga feelin good
Got 4 Racks on me on the way to the hood
Say Woah
Oah

YG:
Hit the Block
Then I stop
Cause I'm drunk
And I'm hot

A nigga drunk a grip, so a nigga gotta piss
Pocket full of money, wit another nigga's bitch

I don't give a fuck, nigga don't give a shit I'mma skinny ass nigga
Wit a long ass dick
And a nigga on, nigga faded, bitch said she pregnant but I ain't finna claim it
So a nigga ridin, drunk drivin, feelin like I'm glidin, cause a nigga slidin
Just Re'd Up so a nigga great
My bitch do shopping spree's your bitch can't

And my Whip filled up with the homies, Drunk drivin so I'm hidin' from the police
I'm on the freeway, ay fuck the speed limit
And I'mma crash in my bedroom with 3 Bitches

Cause I was;

Dippin N Sippin
Dip, Dippin N Sippin
Dip, Dippin N Sippin
Dip, Dippin N Sippin

I'm on the 105 freeway, doin 110
Patron in my cup, and I'm Ridin' with my friends

Dippin N Sippin
Dip, Dippin N Sippin
Dip, Dippin N Sippin
Dip, Dippin N Sippin

Just Re'd Up, so a nigga feelin good
Got 4 Racks on me on the way to the hood

Say Woah
Oah

Ty Dolla $ign:
Yeah, I'm pissy drunk so nigga its, F*** You, F*** You
I'm with the homies, we under the inFluEnce
Pushaz Inc. Baby, YE!
WE Been Doin this
Nigga Drunk drivin? a bad Influence, I dont give a fuck
I'm Dippin and I'm Sippin
Patron got me on, but these pills got me trippin
And Yeah, I'm with the homies, we ashy[?] so fuck you, fuck you
We got some bitches that's easy to influence, Spillin out my cup
Cause nigga I'm drunk, and Plus
I'm tatted all on my face so you know I dont give a fuck
I'm on the 105 Freeway, I'm doin 110
Patron in my cup plus I'm ridin with my friends
Ye Ye
Yeah my niggas ball, but you they dont play
Only laugh to the bank
And I'm on the Freeway? Ay fuck the speedlimit
I'mma Crash in my bedroom with 3 Bitches
Cause I was

Dippin N Sippin
Dip, Dippin N Sippin
Dip, Dippin N Sippin
Dip, Dippin N Sippin

I'm on the 105 freeway, doin 110
Patron in my cup, and I'm Ridin' with my friends

Dippin N Sippin
Dip, Dippin N Sippin
Dip, Dippin N Sippin
Dip, Dippin N Sippin

Just Re'd Up, so a nigga feelin good
Got 4 Racks on me on the way to the hood

Say Woah
Oah

I'm on Ciroc, Patron, the goose got me gone
And my Whip look nice, so bitches won't lemme lone
Hit the blunt a couple times so you know a nigga blownnnn... Nigga, I'm Faded
I'm on Ciroc, Patron, the goose got me gone
And my Whip look nice, so bitches won't lemme lone
Hit the Blunt here and there, so you know a nigga Blownnn... Nigga, I'm Faded

Dippin N Sippin
Dip, Dippin N Sippin
Dip, Dippin N Sippin
Dip, Dippin N Sippin

I'm on the 105 freeway, doin 110
Patron in my cup, and I'm Ridin' with my friends

Dippin N Sippin
Dip, Dippin N Sippin
Dip, Dippin N Sippin
Dip, Dippin N Sippin

Just Re'd Up, so a nigga feelin good
Got 4 Racks on me on the way to the hood

Say Woah
Woah, Oooahh
fuente: musica.com

YG

Ficha de la Canción

Título:
DIPPIN N SIPPIN (FT.  P.C.)

Grupo/Cantante:
YG

Letra añadida por:
voicemen

Top Letras de YG

1. Letra de Big Bank (ft. 2 Chainz, Big Sean, Nicki Minaj)
2. Letra de Handgun (ft. A$AP Rocky)
3. Letra de My Nigga (Remix) (ft.  Lil Wayne, Meek Mill, Nicki Minaj
4. Letra de Who Do You Love? (ft. Drake)
5. Letra de Blacks
6. Letra de 666 (ft.  YoungBoy Never Broke Again)
7. Letra de Why You Always Hatin? (ft. Drake, Kamaiyah)
Ver todas las letras de YG