MUSICA.COM > L > Letras de Logic > Letra 5am

LETRA 5AM

I've seen a lot of shit I shouldn't have but never forgot it though
Brothers on the corner selling crack like it was nada though
Walk inside my kitchen baking soda all up on the floor
Police banging on the door while gripping a .44
I was just a youngin' but this type of shit I've seen before
Y'all see a white boy, but my daddy a negro
Half breed motherfucker grip the mic and he flow
I just wanna spread love, they want me to bleed slow
I just wanna keep the peace and help people
Give some of this money that I'm making to the people
So if you hatin' on me goddamn, you evil
And just don't understand 'cause I'm flyer than Knievel
Been through a lot of shit but I keep it on the D-Lo
Never bustin' in 'em streets but I keep it G though
I ain't into fairy tales, I'm just me, ho!
Only thing I talk about is everything that we know
I heard you've got a fucking problem bitch I bet I beast
Ain't no need to reach, I don't need a piece
I just kill 'em with kindness, yeah we leave ?em deceased
And tell it like it is so now you got it, capeesh, homie waddup!

Let me bring it back down
They think it's a game right now (Yeah)
But it ain't the same right now, know my name right now (Yeah)
Back where I came from now
We gon' live it up till we bring it back down
They think it's a game right now
But it ain't the same right now, know my name right now
Back where I came from now
We gon' live it up till we bring it back down

I hope you live a long life hatin'
Now watch every Grammy just to see who they nominating, uh
So successful they probably say I signed with Satan
But I got God on my side, always down to ride
Don't get it twisted, I ain't perfect in the least
I'm still all up in your girl jeans like a crease
Matter fact like a geneticist
These rappers' records comin' out, they so repetitive
Shout out my homie Chance, peace to Skizzy Mars
Rattpack, homie Castro, we dropping bars
It's all love, man that shit is ours
They never thought I'd make it, shooting for the stars
Yeah, I'm a born sinner, but it's a Cole world
Shout out my homies that know me, can't forget my old girl
But that's a touchy subject like a priest, woah
I heard y'all finally eating over there, we got a feast, though
Keep it Rattpack till the beat go
You might not get the flow now, let it seep though
Fans know my lyrics deeper than the sea floor
But we dumb it down so they spin it on the radio
Racism all up in 'em, that shit is irrelevant
My flow is colorblind, rapping for the hell of it
I don't give a fuck, my mindstate celibate
Run quick, tell a bitch, rap getting me hella rich
Out the blue like Ella Fitz, my flow is so elegant
Death before dishonor, murderin' rappers in front of they momma's
I rep Artanis, decipher the word 'cause it's ebonics
Reverse the letters and it spells Sinatra, yes, I gotcha, bitch it's Logic

Let me bring it back down
They think it's a game right now (Yeah)
But it ain't the same right now, know my name right now (Yeah)
Back where I came from now
We gon' live it up till we bring it back down
They think it's a game right now
But it ain't the same right now, know my name right now
Back where I came from now
We gon' live it up till we bring it back down

Mmmn, I'm thinking...
Okay
fuente: musica.com

Logic

5AM

LETRAS DE LOGIC

Letra añadida por:
Tuzone

Añadir letra de Logic
Enviar la letra de 5am por email
Imprimir la letra 5am de Logic

Top Letras de Logic

1. Letra de 1-800-273-8255 (ft. Alessia Cara & Khalid)
2. Letra de The Return
3. Letra de Everybody Dies
4. Letra de One Day (ft. Ryan Tedder)
5. Letra de 1-800-273-8255 (ft. Alessia Cara & Khalid) (en español)
6. Letra de Everyday (ft. Marshmello)
7. Letra de Everyday (ft. Marshmello) (en español)
Ver todas las letras de Logic
Logic

Logic

Letras de Logic
Letras
Vídeos de Logic
Vídeos
Fotos de Logic
Fotos
Biografía de Logic
Biografía
Foro de Logic
Foro
Club de Fans de Logic
Fans
Ranking de Logic
Ranking
Letras de Canciones

1. Te Boté (Bad Bunny)
2. El Color De Tus Ojos (Banda MS)
3. No Hay Nadie Más (Sebastián Yatra)
4. Mala Mía (Maluma)
5. Mía (Bad Bunny)

Novedades

Imposible (Ozuna)
Te Echo De Menos (Beret)
Buscado Y Certificado (Virlan Garcia)
Corazón Valiente (Thalia)
N.A.V.E (Cazzu)

Musica.com

musica.com en facebook
musica.com en twitter
musica.com en google plus

Links Interesantes

Letras licenciadas por LyricFind

Lyrics licensed by LyricFind

Letras: 982.484 - Vídeos Musicales: 22.702 - Fotos: 75.225

Ayuda .. Publicidad .. Política de Privacidad .. Política de Cookies .. Versión Móvil