MUSICA.COM > E > Letras de Elijah Blake > Letra Doin It Well

LETRA DOIN IT WELL

(Intro)
Takin' the time on it
Puttin' it down on it
Spin it around on it, for me

(Verse)
Hey, luv, can I holla at ya for a second?
Know you tired being disrespected..
Know you tired feeling disconnected..
Uninvested.. Yea, the sex is cool but the intellect is missing
Let me get up in yo mentals, see where yo head at
See where you're headed in life, not where your bed at?
So if I throw that kit-kat, but give that kit-kat a break
Will sit & chit-chat, you know, this-that
We'll get back to that, don't move too fast
Harder to hold a combo than to get some easy ass
That's the easy A, B you gon' C the D
Here we go, get to the F'in', but that's eventually
I gotta keep it G, I'm tryna take you higher
I'm tryna make you think, forplay can be inspiring
And I know just what you need
So baby won't you come and roll with me?!
I go chu!

(Hook)
I just wanna take you, touch, but you doin' it well
Yea, you doin' it well, tell me it's mine
Why you doin' it well, you doin' it
Doin' it well, take yo time
You doin' it well, you doin' it
Tell me it's mine, why you doin' it well, you doin' it

(Verse)
Hey, luv, tell hommie not to wait up
Straight up, I'mma show you what a man is made up
Self sufficient, independent, bills all payed up
Gimme yo math, can count on me, I'm like a calculator
I want you, we ain't trippin' if you got it baby
I got you, take you round the world and flaunt you
If you wid it, pack yo shit, we can dip like Fondue
Off the records, you a big deal, who are you signed to?
Ain't runnin' no game, I keep it 100
In love wit yo brain, irresistible woman
You're invisible woman, nah, they ain't seein' you
You are visionly stunnin', mentally too
Haters Winnie the Poo, just gotta bear wid it
Yea, I'm stingy with chu, & I ain't sharing it
& I just know just what u need, so baby won't you just come roll with me?!
I got chu!

musica.com
(Hook)
I just wanna take you, touch, but you doin' it well
Yea, you doin' it well, tell me it's mine
Why you doin' it well, you doin' it
Doin' it well, take yo time
You doin' it well, you doin' it
Tell me it's mine, why you doin' it well, you doin' it

(Verse)
Hey luv, we've been together for a minute now
I think its time i get up in it now
I think its time i show you how a winner finish now
Eat chu up for dessert because we finished with our dinner now

Elijah Blake

DOIN IT WELL

ELIJAH BLAKE



- LETRA AÑADIDA POR -
lirycker

Valora la calidad de la letra
Ver todas las letras de Elijah Blake
Enviar la letra de Doin It Well por email
Imprimir la letra Doin It Well de Elijah Blake
Añadir letra de Elijah Blake

Top Letras de Elijah Blake

1. Letra de I Just Wanna Remix (feat. Dej Loaf)
2. Letra de Armageddon
3. Letra de Aqua Static
4. Letra de Angel Dust
5. Letra de Along The Road
Elijah Blake

Elijah Blake

Letras de Elijah Blake
Letras
Vídeos de Elijah Blake
Vídeos
Fotos de Elijah Blake
Fotos
Biografía de Elijah Blake
Biografía
Foro de Elijah Blake
Foro
Club de Fans de Elijah Blake
Fans
Ranking de Elijah Blake
Ranking

Top Letras de Canciones

1. Te Boté (Bad Bunny)
2. El Color De Tus Ojos (Banda MS)
3. No Hay Nadie Más (Sebastián Yatra)
4. Estamos bien (Bad Bunny)
5. Ya No Tiene Novio (Sebastián Yatra) [+]

Top Vídeos Musicales

1. Te Boté (Bad Bunny)
2. Amorfoda (Bad Bunny)
3. A Lo Lejos Me Verán (El De La Guitarra)
4. No Hay Nadie Más (Sebastián Yatra)
5. Estamos bien (Bad Bunny) [+]

Más Música

Vídeos Virales de Música

Vídeos Virales de Música

Los vídeos más compartidos en facebook, twitter y otras redes sociales relacionados con la música.

MUSICA.COM EN...

musica.com en facebook musica.com en twitter musica.com en google plus

Links Interesantes

CINE.COM - Las mejores películas, cartelera de cine, fotos, juegos de cine
MUSICA.COM - Letras de canciones, vídeos de música, fotos, juegos
VIDEOJUEGOS.COM - Videojuegos en flash para que pases un buen ratillo
Letras licenciadas por LyricFind Letras: 967.084 - Vídeos Musicales: 21.665 - Fotos: 75.225
Lyrics licensed by LyricFind Ayuda .. Publicidad .. Política de Privacidad .. Política de Cookies .. Versión Móvil