WEIGHT

Reverie

Of all the boys I've known & I've known some....
Until I first met you, I was lonesome...

This is the last love song I'm gonna write for my CD
Cuz all that lovey, dovey shit, that just could never be me
That's not my stilo. Before I met you I would rather sniff a kilo
Than deal with bitches & their drama but homie, we go
Together like something I've never experienced
& when I say your name, I know you loving hearing it
Fearing it. That's why I be switching up my mind
So let me tell you exactly what I'm feeling inside:
I love you like I never loved somebody in my life
Wanna hold you in my arms every day & every night
Please believe me when I tell you that I never wanna hurt you
But when we make mistakes, let's make it work fu !

Only us could write the pages & we write em really well
Freestyles, boy, you giving me them free smiles
Switching up my habits cuz you know I gotta have it
Without you I don't even got a reason

Sometimes I wanna fucken kill you
Wanna fuck & feel you inside & out
Been shy & doubt what I feel for you sometimes cuz you make me nervous
Cuz I'm insecure & I feel I don't deserve this
Cuz I been hurt in the past & I don't mean to bring up what's passed
But the experiences I've had
Put me in a fucked up cognitive state
They filled me with hate. It's hard for me to push em away
Give me time. Please be patient with me
Cuz I been waiting all my life so patiently
For you. You're the only one I wanna love
You're my ugly mess. Boy, you're like the best
& I could care less what anybody says
I'm gonna be with you & the world could know it too
I hope I make you as happy as you make me everyday
Knots in my stomach every time I hear you say
"I love you." Cuz I love you too
Anything you need done, just ask me & I'll do
Whatever it is. I love it when we kiss
Love you boy, I need you & I wanna tell you this...

Only us could write the pages & we write em really well
Freestyles, boy, you giving me them free smiles
Switching up my habits cuz you know I gotta have it
Without you I don't even got a reason

fuente: musica.com

Reverie

Ficha de la Canción

Título:
WEIGHT

Grupo/Cantante:
REVERIE

Letra añadida por:
ChamLee

Valora la calidad de la letra

Compartir Letra

compartir en facebook
compartir en google plus
compartir en twitter

Enviar la letra 'Weight' por email

Imprimir la letra 'Weight' de Reverie

ir a arriba