MUSICA.COM > A > Letras de AZ > Fan Mail

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
buscador de letras, vídeos, grupos y cantantes Buscar

LETRA FAN MAIL

(az) baby bring that ashtray in here
Aiight
(az) and bring my mail it's on top of the counter
Here baby
(az) check, what's this
I don't know some mail came thru today
(az) fishscale, professional, what's this about men
lemme see what this about
Anyway, the food will be ready in 20 minutes

peace allah, hope tha scribe reach ya hands in good health
as for self, no sense of worrying my cards been dealt
sunk in a cell, fishscale, fifth year of my bid
finally got a chance recent to connect with my kids
it's kinda hard thru carelessness i scared they moms
and temporary i was barred voluntary the bond
nevertheless, it's issues i need to address
pertaining the certain statements that made me confess
faced with life, it bites when reality hit
and wit crime come a lot of technicality shit
thru many co-defendants conspiracies linking
like the court system designed to keep the mind from thinking
fog ya vision, guess it's just the odds of living
but like me, most great men became god in prison
since illmatic, first heard ya bars of life
i was up in cansaki, *****s started to fight
you touched souls to a lost population of men
and no doubt, if ever out they'll never lock me again
faced wit 10 on state time, wit life on the back
it's fuc*** up when your own folks ain't writing you back
learn to relax, spoke wit certain cats that helped adapt
you know the streets to the pen it's kinda hard to transact
all the cars and the pretty women, condos,
the clothes and the city living
i seen division, breakdown of the population
it's either submit, death or incarceration i felt the combination
torn between reality rap and the fakes
some do it for the salary cap few relate
and been thru what i been thru at least in fraction
so when they spit you could feel the passion i see you maxin'
that nas and that jigga riff started some shit
it departed the prison system we should argue a bit
it's a glimpse of what's to come
the past follow, hold the voice just hunger me holdin' my last bottle
i live like that of a star without the title, i had to write you
it's beyond trying to enlight you
it's a token of appreciation for being that poet with no abbreviations
much respect from us all wish you much success
get yours take money nigga f*** the rest i'm signing off
and leave in the way that i greet and say peace
keep in mind always rep the streets, you that nigga.
Word,........... gotta write homey back
(az) ayo, boo i got any more of that mail out there
Got a few more
(az) you gotta read this one, the shit right here is deep, man
Alright, gimme a minute
(az) okay, what's this one right here
oh shortie from nashville, alright lemme see this
Az, this is camille since sugarhill been a fan
and since then to me you still a man
a real card player rarely reveals his hand
and sincerely, i could say the hood feel ya jam
i sit and listen to your last edition
washing dishes in the kitchen
or twisting the baby dreads on little christian
it's so sickening his father we both miss him
he was killed in a '99 car collision
i guess the best ones god get them the tar sniff 'em
it's just the way it is in this bizarre system
you remind me of his one concerning words when you speak
you and him both got that funny type of slur in y'all speech
at night it's like his face just emerge in my sleep
i smoke herb so that grief can stop disturbing my peace
my life's deep, it coincide with the way that you rap
i hate it when them commentators say that you back
you never left you was always years ahead of the rest
my baby-father even felt your style he say you was best
how you dress how you move when you in the public
without a lot of luggage gotta love it that's how you thug it...
Know that, that's right, it's bigboy, okay, okay

FAN MAIL

- ESCRITORES -
ANTHONY S CRUZ,DAMIEN BLYDEN,LEONARD CASTON,ROBERT MILLER,THERESA G. MC FADDIN

- PUBLICADA POR -
SONY/ATV MUSIC PUBLISHING LLC

- LICENCIADA POR -
LyricFind

AZ

Valora la calidad de la letra
Ver todas las letras de AZ
Enviar la letra de Fan Mail por email
Imprimir la letra Fan Mail de AZ
Añadir letra de AZ

Top Letras de AZ

1. Letra de Doe Or Die
2. Letra de Hey AZ
3. Letra de The perfect melody
4. Letra de Half-a-mil / Love Is Love
5. Letra de Fan Mail
AZ

AZ

Letras de AZ
Letras
Vídeos de AZ
Vídeos
Fotos de AZ
Fotos
Biografía de AZ
Biografía
Foro de AZ
Foro
Club de Fans de AZ
Fans
Ranking de AZ
Ranking

Top Letras de Canciones

1. Te Boté (Bad Bunny)
2. Amorfoda (Bad Bunny)
3. El Color De Tus Ojos (Banda MS)
4. Me Ama Me Odia (Ozuna)
5. Felices Los 4 (Maluma) [+]

Top Vídeos Musicales

1. Me Vas A Extrañar (Banda MS)
2. El Color De Tus Ojos (Banda MS)
3. Abrázame Muy Fuerte (Juan Gabriel)
4. Te Boté (Bad Bunny)
5. Amorfoda (Bad Bunny) [+]

Más Música

Artículos de Música

Artículos de Música

Artículos relacionados con el mundo de la música: beneficios de la música, análisis de los diferentes géneros musicales, décadas, etc.

Trivial del Mundial y Música

Trivial del Mundial y Música

Responde cada día a 7 preguntas relacionadas con los mundiales de fútbol y la música. El juego dispone de tabla clasificatoria en la que podrás compararte con otros jugadores.

MUSICA.COM EN...

musica.com en facebook musica.com en twitter musica.com en google plus

Links Interesantes

CINE.COM - Las mejores películas, cartelera de cine, fotos, juegos de cine
MUSICA.COM - Letras de canciones, vídeos de música, fotos, juegos
VIDEOJUEGOS.COM - Videojuegos en flash para que pases un buen ratillo
Letras licenciadas por LyricFind Letras: 958.142 - Vídeos Musicales: 20.784 - Fotos: 75.225
Lyrics licensed by LyricFind Ayuda .. Publicidad .. Política de Privacidad .. Política de Cookies .. Versión Móvil