Gloria Causa Satani de Besatt

Gloria Causa Satani

Besatt

Este tema está incluido en el disco 'Sacrifice for Satan'

Ver vídeo con letra

LETRA

Gloria Causa Satani

Introibo ad altare dei nostri satani!
ad deum, qui nune oppressus resurget et triumphabit!
laudetur nomen tuum domine, et triangulum signam tuum,
conterfectus que capitis capri sancti
et tu satano, superiol ignotum, maximum omnipotensque, nomen,
satanus, satanus, fac mecum propter nomen tuum: quia suavis est magificentia tua

Disco 'Sacrifice for Satan'Vídeo con letra

Puntuar 'Gloria Causa Satani'

¿Qué te parece esta canción?

-
0 votos

Imprimir letra

Comentar Letra

Comenta o pregunta lo que desees sobre Besatt o 'Gloria Causa Satani'

Comentar

Compartir esta letra en...