MUSICA.COM > R > Letras de Redman > Letra How To Roll A Blunt

LETRA HOW TO ROLL A BLUNT

Check out a new type of gimmick which is splendid
Since you're down with other shit let's see if you're down with this
It's about, strictly trying to roll a blunt
When you get the hang of it, you'll catch more blunts than Archie Bunk
First of all you get a fat bag of ism
From uptown, any local store sells the shit friend
Purchase a philly, not the city of Philly
Silly punk, I'm talking 'bout the shit called the Philly blunt
Lick the blunt and then the Philly blunt middle you split
Don't have a razor blade, use ya fuckin fingertips
Crack the bag and then you pour the whole bag in
Spread the ism around until the ism reach each end
Take your finger and your thumb from tip to tip
Roll it in a motion then the top piece you lick
Seal it, dry it wit ya lighter if ya gotta
The results, mmm, proper

That's how you roll a blunt
That's how you roll a blunt
That's how you roll a blunt
That's how you roll a blunt
That's how you roll a blunt
That's how you roll a blunt
Let's all roll a blunt
And get fucked up

That's how you roll a blunt
That's how you roll a blunt
That's how you roll a blunt
That's how you roll a blunt
That's how you roll a blunt
That's how you roll a blunt
Let's all roll a blunt
And get fucked up

The second paragraph might makes you laugh
When a brotha' rolls a blunt and his breath smells like gr-ass
That's when you know you gotta take the blunt from him
'Cause his breath has the dragon in the dungeon
I would if this shit would stop drippin' wit saliva
And if you gonna lick it, don't drown it with ya spit, shit
I dunno what dick or last puss you licked quick
And how 'bout the non-blunt rollin' females
That always fucks it up 'cause they don't want to break their Lee nails
You better pickup every seed of it
Because I paid 10 bills for the get ill
And for spilling it you better get lost or get grilled
Bo know everything from sports to other stuff
But I bet you Bo dunno know to roll a blunt

That's how you roll a blunt
That's how you roll a blunt
That's how you roll a blunt
That's how you roll a blunt
That's how you roll a blunt
That's how you roll a blunt
Let's all roll a blunt
And get fucked up

That's how you roll a blunt
That's how you roll a blunt
That's how you roll a blunt
That's how you roll a blunt
That's how you roll a blunt
That's how you roll a blunt
Let's all roll a blunt
And get fucked up

Yo, yo, check this out
I want all the real niggas out there and the females too
If you got a fat blunt in ya mouth and you feeling high as hell
I want y'all to repeat after me, check it out
I'm fucked up (I'm fucked up)
I'm fucked up (I'm fucked up)
I'm high as hell (I'm high as hell)
I'm high as hell (I'm high as hell) Yea
fuente: musica.com

Redman

HOW TO ROLL A BLUNT

LETRAS DE REDMAN

Escrita por:
KENNETH BURKE,ALLAN WAYNE FELDER,REGGIE NOBLE,NORMA JEAN WRIGHT

Publicada por:
SONY/ATV MUSIC PUBLISHING LLC,DELLA MUSIC PUBLISHING, LLC,BMG RIGHTS MANAGEMENT

Licenciada por:
LyricFind

Añadir letra de Redman
Enviar la letra de How To Roll A Blunt por email
Imprimir la letra How To Roll A Blunt de Redman

Top Letras de Redman

1. Letra de How To Roll A Blunt
2. Letra de Pick It Up
3. Letra de Blow Your Mind (remix)
4. Letra de Blow Your Mind
5. Letra de Dirty
6. Letra de Rollin
7. Letra de Watch Yo Nuggets
Ver todas las letras de Redman
Redman

Redman

Letras de Redman
Letras
Vídeos de Redman
Vídeos
Fotos de Redman
Fotos
Biografía de Redman
Biografía
Foro de Redman
Foro
Club de Fans de Redman
Fans
Ranking de Redman
Ranking
Letras de Canciones

1. Te Boté (Bad Bunny)
2. El Color De Tus Ojos (Banda MS)
3. No Hay Nadie Más (Sebastián Yatra)
4. Mala Mía (Maluma)
5. Mía (Bad Bunny)

Novedades

N.A.V.E (Cazzu)
Lujuria y poesía (Nanpa Básico)
No Me Preocupa (Rels B)
No Es No (Axel)
Inolvidable (Farruko)

Musica.com

musica.com en facebook
musica.com en twitter
musica.com en google plus

Links Interesantes

Letras licenciadas por LyricFind

Lyrics licensed by LyricFind

Letras: 982.235 - Vídeos Musicales: 22.646 - Fotos: 75.225

Ayuda .. Publicidad .. Política de Privacidad .. Política de Cookies .. Versión Móvil