MUSICA.COM > M > Letras de Murphy Lee > Letra Cool wit it

LETRA COOL WIT IT

feat. Nelly, Ali, Kyjuan

[Kyjuan]
This is Cadillac Mack haha ha
Seville Appeal
Luv rollin the L doggs
9 papers

[Verse 1 - Kyjuan]
Ayyo I'm laid back and humble, yeah I'm cool wit it
Kinda hungry, give me a salad and a soup wit it
Aint no need for extra rolls, Sue comes wit it
Baby girl behind the counter lookin' cool wit
She got a fat ass, I know I went to school wit it
She was the type that said I wouldn't know what to do wit it
I kick that Willie Bo Bo aqua suit wit it, went trough wit it
Got her number, she ain't it so I'm through wit it
I let Pooh hit it, he let the crew hit it
Hold on lil' derrty, for two minutes
I think I left my herb man I ain't cool wit it
Murph Derrt say he got me now I'm cool wit it
I make a lotta dough, pay a lotta pay dues wit it
Pimpin' already, now I got the juice in it
I got the grey Vokal wit the blue in it
Loose, new, blue, fitted, I'm so cool wit it

[Hook - Kyjuan & (Ali)]
Ali, you cool wit it?
(Ayyo I'm cool wit it)
Well is you cool wit it?
(Fo' sho I'm cool wit it)
You sure you cool wit it?
(Definitely cool wit it)
'K
(Kyjuan let me show you really I am)

[Moshay]
Sooooo
Oh oh oooh
Wit it, wit it

[Verse 2 - Ali]
Ayyo Nas was talkin' but I was cool wit it
DMX said summin but I was cool wit it
KRS was speakin but I was cool wit it
And I ain't even gon trip nigga I'm cool wit it
We gon rep us to the fullest hope you cool wit it
Lunatic's for the culture is you cool wit it?
If sauce, stand up yell out yep I'm cool wit it
Yo mo Leezy Nell, I'm done come act a fool wit it

musica.com
[Verse 3 - Nelly]
I woke up at 9:30, I was cool wit it
I said damn it's kinda early but I'm cool wit it
I had a message on my celly I'm like who did it?
Turns out, it was this chick I'd like to 'ooh' wit it
Now I'm tryin' to figure out if I'ma fool wit it
She used to be the cheerrleader type, school spirrit
You know the pom-poms, back flips, split wit it
I know a lot of niggaz tried but they didn't get it
Or maybe they had the game they just didn't spit it
Or they won't admit it, cuz they carry too much pride in it
I like to slide in it, flip it and dip it and take a ride in it
Hide in it, might flight glide in it
You know I did it, cuz I'm cool wit it
A lot of niggaz talkin' shit but I'm cool wit it
Walk in a party, lotta gawkin' but I'm cool wit it
Look outside, see what I'm parkin? you can't fool wit it

[Nelly]
Not at all
You can't fool wit none of that young mate
Why is you trippin of the 24 Escalade
Powdered baby blue wit the Gucci Lou interior
A-HA! slide on young playa
Just be cool wit yo losses
A-HA! Pimp Juice

[Hook - Nelly & (Murphy Lee)]
Yo Murph, you cool wit it?
(Yeah man I'm cool wit it)
But is you cool wit it?
(Yeah derrty I'm cool wit it)
You sure you really cool wit it?
(Yeah man I'm cool wit it
Pimp Juice let me show you really I am)

[Moshay]
Sooooo
Oh oh oooh
Wit it, wit it

[Verse 4 - Murphy Lee]
Look, Look
I got my mama a new house and she cool wit it
I grew up and had to bounce so she cool wit it
Baby sister got a car and she cool wit it
'Cause she work and go to school so I'm cool wit it
My granny don't like rap but she cool wit it
'Cause as long as I got a job then she cool wit it
To my grandaddy name and he cool wit it
Told me boy don't blow yo money and be cool wit it
So in other words derrty don't be a fool wit it
He said don't wind up in the motherfuc*** news wit it
And help the family when you can and they cool wit it
Separate the hatas from the friends and be cool wit it
I'm Murph Dert mu'fucka I'm so cool wit it
I send raps on ice cause I'm cool wit it
And erry scene I be in I be cool wit it
Pull up in the yellow Benz thing cuz I'm cool wit it

[Hook - St. Lunatics]
[M] Nelly you cool wit it
[N] Ali you cool wit it?
[A] Kyjuan's cool wit it
[K] Murphy cool wit it
[M] City Spud cool wit it
[K] And Slo cool too
[M] Party people
Lemme show you how really cool we am

[Moshay]
Sooooo
Oh oh oooh
Wit it, wit it

[Murphy Lee]
Ay Slo you cool wit it?..
Ay Spud you cool wit it?..
Haha Ay Coach you cool wit it?...

[Saxophone solo]

Murphy Lee

COOL WIT IT

MURPHY LEE



- LETRA AÑADIDA POR -
gobico

- ESCRITORES -
BUDDY BERNIER,NAT SIMON

- PUBLICADA POR -
UNIVERSAL MUSIC PUBLISHING GROUP

- LICENCIADA POR -
LyricFind

Valora la calidad de la letra
Ver todas las letras de Murphy Lee
Enviar la letra de Cool wit it por email
Imprimir la letra Cool wit it de Murphy Lee
Añadir letra de Murphy Lee

Top Letras de Murphy Lee

1. Letra de Shake ya tailfeather
2. Letra de Luv Me Baby
3. Letra de So x- treme
4. Letra de I better go
5. Letra de Hold Up
Murphy Lee

Murphy Lee

Letras de Murphy Lee
Letras
Vídeos de Murphy Lee
Vídeos
Fotos de Murphy Lee
Fotos
Biografía de Murphy Lee
Biografía
Foro de Murphy Lee
Foro
Club de Fans de Murphy Lee
Fans
Ranking de Murphy Lee
Ranking

Top Letras de Canciones

1. Te Boté (Bad Bunny)
2. El Color De Tus Ojos (Banda MS)
3. No Hay Nadie Más (Sebastián Yatra)
4. Estamos bien (Bad Bunny)
5. Ya No Tiene Novio (Sebastián Yatra) [+]

Top Vídeos Musicales

1. Te Boté (Bad Bunny)
2. A Lo Lejos Me Verán (El De La Guitarra)
3. Amorfoda (Bad Bunny)
4. No Hay Nadie Más (Sebastián Yatra)
5. Estamos bien (Bad Bunny) [+]

Más Música

Vídeos Virales de Música

Vídeos Virales de Música

Los vídeos más compartidos en facebook, twitter y otras redes sociales relacionados con la música.

Juegos de Música

Juegos de Música

Trivial de música y diferentes juegos en los que podrás demostrar cuánto sabes de música.

MUSICA.COM EN...

musica.com en facebook musica.com en twitter musica.com en google plus

Links Interesantes

CINE.COM - Las mejores películas, cartelera de cine, fotos, juegos de cine
MUSICA.COM - Letras de canciones, vídeos de música, fotos, juegos
VIDEOJUEGOS.COM - Videojuegos en flash para que pases un buen ratillo
Letras licenciadas por LyricFind Letras: 967.290 - Vídeos Musicales: 21.688 - Fotos: 75.225
Lyrics licensed by LyricFind Ayuda .. Publicidad .. Política de Privacidad .. Política de Cookies .. Versión Móvil