MUSICA.COM > T > Letras de The Game > I got a million on it

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
buscador de letras, vídeos, grupos y cantantes Buscar

LETRA I GOT A MILLION ON IT

Intro: Game]
Ahh shit
G-G-G-G-G ... G-G-G-G-Unit
I thought all that beefin was over man
Squashed it man, been there done that
Somebody had to gon' on and f*** it up

[Game]
No more Bleek and Buddens I was hopin' for silence
Till the little sleeping beauty, went and woke the giant
This little bitch from The Luniz want beef he liein'
So I called E-40, and tried to seize the violence
I got niggaz on the island, for puttin' in stainless work
With vaseline on they palms, gettin' ready to +Bang Em Smurf+ (you little bitch)
I here him screamin' in Compton, sound like my bitch cummin'
You wasn't never fuckin' with G-Unit, quit frontin'
For domination be Lisa Leslie, a big woman
With a nine on the back, I'm gonna catch that bitch runnin'
Shove a .40 in his throat, now nigga spit somethin'
And get lost boy, go visit your big cousin
I got fish to fry, throw a line in the pacific
With cocaine on the hook, for this +Luniz+ ass nigga
You a bitch, how you call your self the Ice Cream Man
When Master P took your name and your ice cream van
Made 500 million, that's your homey though
Took your man hood, gave your shit to Lil'Romeo
This nigga, 5 foot 2, talkin' that big shit
You got +5 On It+? that money went to Chris Hicks
Tryin' to diss Too $hort for doin' his pimp shit
Nigga you been gitten fuc***, swallowin' big dicks
Pac knew he was a pussy, that's why he ran south
Signed to Rap-A-Lot, they never put his ass out
Hid behind Lil' J, all the sudden you thugged out
Ran back to the Bay, sleepin' on wannabe cuz couch
How you drop 5 albums, don't own one house
Or get the boss to call me, Banks, and f*** out
It's G-Unit bitch, let me show you what blood bout
When my blood pressure rise, I bring the bloods out
Put the barrell on his neck, blow his guts out (*gunshot)
Now that's whats you call a +Yukmouth+

musica.com
[Outro: Game]
Yeah, you little faggot ass bitch
Yeah nigga, on the motherfuckin' internet with that faggot ass footage nigga
You little bitch ass nigga, Domination, nigga
I'll put braids in your hair motherfuc***
See how you like when it's motherfuckin' 50 Cal, nigga
Blow your motherfuckin' brains out nigga, i'll braid your hair you little bitch
Back to you nigga, nigga with the dreads, you fuc*** Jafakin
Motherfuckin' faggot ass nigga
Yeah I seen you in the club nigga, asked you did you had beef with G-Unit nigga
Nigga you ain't say shit nigga
"That ain't me man, that was C-Bo, man, this Regime, this Regime, man, Bay area, Bay area"
Man i'll beat the shit out you, you fuc*** little punk
And when I catch you nigga, you gonna need Dr.Dre to get my motherfuckin' G-6 out you ass
You bitch, you faggot ass nigga, and don't try to turn the Bay 'gainst me nigga
I got niggaz in your town that will f*** you up
Vallejo, Filmoe, San Fransico, Sac-town, Oakland
Compton's most nigga
G-G-G-G .. G-G-G-G-Unit
Thought I was done huh? you little bitch
I ain't finished with yo' ass yet nigga, when I see you I'ma beat the shit outta you nigga
To a motherfuckin' pulp, on camera nigga
Since you like playin' with little camcorders and shit you motherfuc*** faggot
And I got a mill on that, what the f*** is 5 dollars nigga
G-G-G-G-G-Unit

The Game

I GOT A MILLION ON IT

- LETRA AÑADIDA POR -
gobico

The Game

Valora la calidad de la letra
Ver todas las letras de The Game
Enviar la letra de I got a million on it por email
Imprimir la letra I got a million on it de The Game
Añadir letra de The Game

Top Letras de The Game

1. Letra de Hate it or love it (remix)
2. Letra de All Eyez (feat. Jeremih)
3. Letra de Better On The Other Side (en español)
4. Letra de Celebration
5. Letra de Don`t need your love
The Game

The Game

Letras de The Game
Letras
Vídeos de The Game
Vídeos
Fotos de The Game
Fotos
Biografía de The Game
Biografía
Foro de The Game
Foro
Club de Fans de The Game
Fans
Ranking de The Game
Ranking

Top Letras de Canciones

1. Te Boté (Bad Bunny)
2. Amorfoda (Bad Bunny)
3. El Color De Tus Ojos (Banda MS)
4. Me Ama Me Odia (Ozuna)
5. Felices Los 4 (Maluma) [+]

Top Vídeos Musicales

1. Me Vas A Extrañar (Banda MS)
2. El Color De Tus Ojos (Banda MS)
3. Te Boté (Bad Bunny)
4. Abrázame Muy Fuerte (Juan Gabriel)
5. Amorfoda (Bad Bunny) [+]

Más Música

Vídeos Virales de Música

Vídeos Virales de Música

Los vídeos más compartidos en facebook, twitter y otras redes sociales relacionados con la música.

Trivial del Mundial y Música

Trivial del Mundial y Música

Responde cada día a 7 preguntas relacionadas con los mundiales de fútbol y la música. El juego dispone de tabla clasificatoria en la que podrás compararte con otros jugadores.

MUSICA.COM EN...

musica.com en facebook musica.com en twitter musica.com en google plus

Links Interesantes

CINE.COM - Las mejores películas, cartelera de cine, fotos, juegos de cine
MUSICA.COM - Letras de canciones, vídeos de música, fotos, juegos
VIDEOJUEGOS.COM - Videojuegos en flash para que pases un buen ratillo
Letras licenciadas por LyricFind Letras: 958.428 - Vídeos Musicales: 20.790 - Fotos: 75.225
Lyrics licensed by LyricFind Ayuda .. Publicidad .. Política de Privacidad .. Política de Cookies .. Versión Móvil