MUSICA.COM > S > Letras de Spice Girls > Letra Ain't No Stopping Us Now

LETRA AIN'T NO STOPPING US NOW

Now, are y'all ready?
Are y'all ready?
Here we go now
Do it with the fever
Yeah, come on

Ain't no stoppin' us now
We're on the move
(Hey-yeah, hey-yeah)
Ain't no stoppin' us now
We've got the groove
(Spice Girls, check it out)

There've been so many things that have held us down
But now it looks like things are finally comin' around, yeah
I know we've got a long, long way to go, yeah
And were we'll end up, I don't know

But we won't let nothin' hold us back
We're gonna get ourselves together, ha
We're gon' polish up our act, yeah
And if you've ever been held down before
I know that you refuse to be held down any more, yeah-yeah

Don't you let nothin', nothin'
(Nothin' stand in your way, and all ago)
I want y'all to listen, listen
(That's right, to every word I say, every word I say about it)

Ain't no stoppin' us now (that's right)
We're on the move (you said it, we've got the groove)
Ain't no stoppin' us now
We've got the groove (ooh-oh-ooh, ooh-oh-ooh)
Ain't no stoppin' us now
We're on the move (we've got the groove)
Ain't no stoppin' us now
We've got the groove (yeah, look let me tell you this)

I know you know someone who's got a negative vibe (who?)
And if you only happen they only keep you alive (shut up!)
They really don't have nowhere to go
Ask them were they're going, they don't know

But we won't let nothin' hold us back
We're gonna get ourselves together, come on
We're gon' polish up our act, yeah
And if you've ever been held down before
I know that you refuse to be held down any more

Don't you let nothin', nothin'
(I won't do it, stand in your way, no, no)
I want y'all to listen, listen
(That's right, to every word we say, every word we say about it)

Ain't no stoppin' us now (that's right)
We're on the move (nothin' gonna, nothin' gonna , stop us now,stop us now)
Ain't no stoppin' us now (yeah, come on)
We've got the groove (Ooh-ooh, yeah, yeah)
Ain't no stoppin' us now (No, no, no, no)
We're one the move (On the move, hey yeah, hey yeah)
Ain't no stoppin' us now
We've got the groove (Yeah, now you see)

Don't wanna stop, please don't make me stop
I don't wanna
Don't wanna stop, please don't make me stop
No, no, no, no, no
Don't wanna stop, please don't make me stop
I don't want to
Don't wanna stop, please don't make me stop
Uh, y'all, spell it out for me

S T O P P I N, ain't no
(Do, yeah-hey)
S T O P P I N, ain't no
(you got it, ain't no, no, no)
S T O P P I N, ain't no
(Yeah, yeah, to the, to the, go 'head, ain't no, no no no no)
S T O P P I N, ain't no
(Yeah, yeah, to the, to the, come on, ain't no)
Hey yeah, hey yeah

Ain't no stoppin' us now
We're on the move (oh yes we are, yeah yeah)
(Don't want to stop, please don't make me stop)
Ain't no stoppin' us now (yeah)
We've got the groove (ooh-ooh, come on rhyme with me)
(Don't wanna stop, please don't make me stop)
Ain't no stoppin' us now
We're on the move
fuente: musica.com

Spice Girls

AIN'T NO STOPPING US NOW

LETRAS DE SPICE GIRLS

Letra añadida por:
Jüап_Á&#

Añadir letra de Spice Girls
Enviar la letra de Ain't No Stopping Us Now por email
Imprimir la letra Ain't No Stopping Us Now de Spice Girls

Top Letras de Spice Girls

1. Letra de Wannabe
2. Letra de Wannabe (en español)
3. Letra de If you wanna be my lover
4. Letra de Say Youll Be There
5. Letra de 2 Become 1
6. Letra de 2 become 1 (en español)
7. Letra de Stop
Ver todas las letras de Spice Girls
Spice Girls

Spice Girls

Letras de Spice Girls
Letras
Vídeos de Spice Girls
Vídeos
Fotos de Spice Girls
Fotos
Biografía de Spice Girls
Biografía
Foro de Spice Girls
Foro
Club de Fans de Spice Girls
Fans
Ranking de Spice Girls
Ranking
Letras de Canciones

1. Te Boté (Bad Bunny)
2. El Color De Tus Ojos (Banda MS)
3. No Hay Nadie Más (Sebastián Yatra)
4. Mala Mía (Maluma)
5. Mía (Bad Bunny)

Novedades

Imposible (Ozuna)
Te Echo De Menos (Beret)
Mujeres (Virlan Garcia)
Buscado Y Certificado (Virlan Garcia)
Corazón Valiente (Thalia)

Musica.com

musica.com en facebook
musica.com en twitter
musica.com en google plus

Links Interesantes

Letras licenciadas por LyricFind

Lyrics licensed by LyricFind

Letras: 982.484 - Vídeos Musicales: 22.702 - Fotos: 75.225

Ayuda .. Publicidad .. Política de Privacidad .. Política de Cookies .. Versión Móvil