MUSICA.COM > L > Lil' Jon > Letras > Rep Yo City

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0..9
buscador de letras, vídeos, grupos y cantantesBuscar
Lil' Jon
Lil' Jon
Letras de Lil' Jon
Letras
Vídeos de Lil' Jon
Vídeos
Fotos de Lil' Jon
Fotos
Biografía de Lil' Jon
Biografía
Foro de Lil' Jon
Foro
Club de Fans de Lil' Jon
Fans
Ranking de Lil' Jon
Ranking

LETRA 'REP YO CITY'

Lil Jon - Rep Yo City

[Hook: Lil Jon And The Eastside Boys + (Petey Pablo) - 2X]
Rep yo city! Rep yo city! (Rep yo cityyyy!)
Rep yo city! F*** that shit! (Rep yo cityyyy!)
Rep yo city! Rep yo city! (Rep yo cityyyy!)
Rep yo city! F*** that shit! (Rep yo cityyyy!)

[Hook 2: Lil Jon And The Eastside Boys & The Eastside Boys]
My niggaz run this bitch! Nah hoe!
My niggaz run this bitch! Nah hoe!
My niggaz run this bitch! Nah hoe!
My niggaz run this bitch! Nah hoe!

[Lil Jon And The Eastside Boys - 2X]
Cut loose motherfuc***, go bad go hard!
In the club motherfuc***, go bad go hard!
In the truck motherfuc***, go bad go hard!
Throw it up motherfuc***, go bad go hard!



[E-40]
We 30 deep (30 deep) we bleed the block (bleed the block)
We milk the Ave. for damn near e'rythang the Ave. got (Ave.
got)
We do the fools (do the fools) we act a nut (act a nut)
We set it off up in this bitch and tear the club up
What it do? What it is pimp juice?
We got a car with the cups in the trunk
For the thugs and the broads with the G-string drawers
up in here straight break it all off (break it all off)
Where the big dawgs at? What city or set ya claim?
Fame, X.O., several drinks of champagne
Hustlers in the game tryna maintain, lost ya chain
outta control, we so cold (so cold)
I'm on another level (another level)
Went head up with the devil (with the devil)
I never been a sucka (been a sucka)
I always been a rebel (been a rebel)
What's your stompin ground? (stompin ground)
What turf you from? (turf you from)
What's you city playboy (what's yo city?) mine 9-4-5-9-1
Vallejo! That's all I yell (that's all I yell)
Speakin of yea' I hope I never have to go back to slangin llello
(slangin llello)
We fuc*** around (fuckin around) like my niggaz out there in Oak
Cliff D-Town
Puttin it down from my house all the way to yo' house
back to the fuc*** south!



[Hook: 2X + Hook 2]

[Petey Pablo]
Could it be the way that I be reppin (WHYYY!) for my niggaz?
Could it be the way that Petey Petey (RIIDE!) for my niggaz?
Showin niggaz love (love) raise up motherfuc***!
You need to be reachin down pullin yo God-damn shirt up, that's
love!
Wherever you live, wherever you from, wherever you call your
home
Wherever you lay yo' God-damn Kangol down motherfuc***!
Wherever you cheddar cheese, churn cream, lick that butter
Wherever yo' ass got lots of fat for all that God-damn trunk
Y'all niggaz don't understand the seriousness of what Petey be
sayin
I took a unknown piece land (and planted) a God-damn flag!
Say I didn't (DID!) motherfuc*** I'd die for this
I done my God-damn thang, I brought my folks in this somma
bitch
Hot Atlanta! The Bay Area!
Y'all niggaz don't want no noise (noise!) with Lil Jon And The
Eastside Boys & The Eastside Boys
(Boys!) Y'all niggaz don't want no shit (shit) with E-40 & The
Click
(The Click) And you can say whatchu want homeboy
(homeboy) I'll always be the one that ill!

[Hook: 2X + Hook 2]

[Bun B]
From the land of the trill, where the vanity's real
And yo man'll be peeled or at least branded, God-damnit we ill
More horror than "Amityville", no sorrow; hand me the steel
Your tomorrow I can't even feel - oughta be plannin ya will
UGK ain't dropped in a while, but still we stoppin ya smile
Keepin boppers in file, standin on top of the pile
And you'll get popped with a smile, this ain't bout shoppin and
style
This bout syrup and candy paint, you see us choppin for miles
Out the black and the 'Lac, swingers clap and if they take yo'
flax
You'll get smacked for your packs, paper stacks and you'll
crack-back yo' back
Hold up, they got game to sell ya, from drugs to paraphenalia
Gun that'll never fail ya, ask Rollie B, he'll tell ya

[Eightball]
Memph', Tenn representer (uhh) Orange Mile nigga (yeah)
Symbol of the south, legendary rhyme spitter (uh-huh)
From Memphis to Mississippi, deep off in the woods (uhh)
From A-T-L to M-I-A, deep off in the hood (yeah)
Twankies on coupes (yeah) money-makin sluts (what)
You trippin if ya ain't got 22's on ya trucks
Dogs in the yard (yeah) pistol on the seat (uhh)
Sticky rolled up for them blunt monkey freaks
My nigga Earl hollered (whassup) big Ball got it poppin (that's
right)
Smoked me a couple, hit the studio and dropped it
For all my dawgs who keep it G and keep it crunk
Represent yo' city, let 'em know where you from

[Hook + Hook 2]

- FUENTE -
MUSICA.COM

Rep Yo City

- LETRA AÑADIDA POR -
votasgu

Lil' Jon   
:: Ver todas las letras de Lil' Jon que hay disponibles
:: Enviar letra Rep Yo City de Lil' Jon por E-Mail
:: Imprimir la letra Rep Yo City de Lil' Jon
:: Añadir letra de canción de Lil' Jon
LETRAS MÁS VISITADAS DE LIL' JON

:: Lil' Jon - letra de Turn Down For What
:: Lil' Jon - letra de Get Low
:: Lil' Jon - letra de Snap Yo Fingers
:: Lil' Jon - letra de Yeah! (ft Usher y Ludacriss)
:: Lil' Jon - letra de Move Bitch

Top Grupos
Ozuna
Ozuna
Banda MS
Banda MS
Maluma
Maluma
Luis Fonsi
Luis Fonsi
Top Letras de Canciones
1. Felices Los 4 (Maluma)
2. Me Ama Me Odia (Ozuna)
3. Ahora Me Llama (Bad Bunny)
4. Tu Foto (Ozuna)
5. Despacito (Luis Fonsi) [+]
Top Vídeos Musicales
1. Me Vas A Extrañar (Banda MS)
2. Despacito (Luis Fonsi)
3. Felices Los 4 (Maluma)
4. Abrázame Muy Fuerte (Juan Gabriel)
5. Dile Que Tú Me Quieres (Ozuna) [+]
Más Música
Vídeos virales de música
20 éxitos de la década de los 90
Adivina canciones, trivial, fotos ocultas
 
Opina de Música
¿Recuerdas cuál es la última canción que has escuchado?
¿Cuál es el último concierto al que has ido?, ¿cuándo y dónde fue?, ¿con quién has ido?
¿Qué prefieres la música en español o la música internacional? [+]
MUSICA.COM EN...
Links Interesantes
CINE.COM - Las mejores películas, cartelera de cine, fotos, juegos de cine
MUSICA.COM - Letras de canciones, vídeos de música, fotos, juegos
VIDEOJUEGOS.COM - Videojuegos en flash para que pases un buen ratillo
Letras licenciadas por LyricFind Letras: 934.159 - Vídeos Musicales: 19.870 - Fotos: 70.405
Lyrics licensed by LyricFind Ayuda .. Publicidad .. Política de Privacidad y Cookies .. Versión Móvil