MUSICA.COM > F > Letras de Fat Joe > Letra The Fugitive

THE FUGITIVE

Coca, muah
Elephant in the room
Crills

Early in the morning, could barely feel my face
Cuttin' that raw raw hammer on my waist
My baby mammas' stressin', I'm like f*** out of my face
Feds on my ass now, 'bout to catch a case
I'm about that "makin money" I'm alergic to poor
Shit, I done made some hoes out of the girls next door
6 in the morning when they kick in the door
I'm probly outside the forge gettin' brain in the Porsche
What Porsche? My Porsche yeah the GT Porsche
Of course I floss like them DC boys
Shit, right at club love I fuc*** at least three broads
In the middle of the dancefloor such a sleazy whore
Now, headed for paradise
Carlos Bengante, jazz in the background, Harry Belofante
Seagul in the clouds look honey im comin'
Different strokes, different folks, you guessed it, Phillip Drummin
Now I'ma f*** the pussy 'till the pussy get numb and
Roll over naked then we kush kush puffin'
This is way too easy though, I am the magnifico
Cuban is pride, but I'm much more like eazy though
If you don't believe me you can see me on your TV yo,
Taylor Made Versachi, I'm with Khaled on that speedy boat
When it comes to latina MC's there's none bigger
Now who's gonna tell me that I can't say nigga?
Nigga nigga nigga nigga nigga bitch hoe
'Cause some chicks is bitches, and some chicks is hoes
Some independent ladies yeah they make a lotta dough
So they get nuthin' but love and respect from Fat Joe
I remember when I stepped in the game yo
Army fatigue with grey Nikes, that flow Joe,

You gotta flow Joe, you gotta flow Joe, you gotta gotta gotta
gotta let 'em know Joe
You gotta flow Joe, you gotta flow Joe, you gotta gotta gotta
gotta let 'em know
I'm Borricua 'till I die motherfuc***, yes I will detach you
I'll leave holes you can't cover with tattoos
All you lame souls keep prayin' to them statues, when I'm the
ghetto God, I'll bless you, achoo
The one spitter, the can't get ridder, major label dropped me what I do?
I got richer
80 babies terror on the corner, I'm the pitcher
Got a new connect and what I do?
I got richer
? the wop bam boo
Guess what, America we love you
And I'm a stay reppin' that TS Crew
And show ya motherfuc*** how the BX do
Shit, every time I rockwild, it's more like a zoo
Blinds wrapped around the corner if your too late your blue
In that new white phantom, call it: milk on wheels
Niggaz wilin' like Joe jus ODed off pills
I ODed of crills, I ODed of mills
You Monopoly guys, haulin' in no billz
Shit, niggaz keep askin': how come he so real?
6'1", light skin, got them green eyes, teal
Haha, it's the fugitive
Coca
I'm on the run, and I'm eatin' bitch
Street runner on this one, bitch
We'd like to welcome you, "elephant in the room", (thank you,
thank you), bitch
Top of my game right now, can't nobody see me man
We use different forms of transportation nigga
I'm on different planets than y'all niggaz right now
You can deny all you want nigga
Coca's spittin' that shit, these streets is mine
Oh, I get on some Pun shit
What you want? That hardcore, commercial shit?
What you wanna dance? Crills mania, nigga
BXTS!
I owns this shit!
fuente: musica.com

Fat Joe

THE FUGITIVE

LETRAS DE FAT JOE

Letra añadida por:
G OwArRr K

Escrita por:
JOSEPH ANTHONY CARTAGENA,JERRY HARRIS,GEORGE KERR,NICHOLAS WARWAR

Publicada por:
SONY/ATV MUSIC PUBLISHING LLC,UNIVERSAL MUSIC PUBLISHING GROUP,WARNER/CHAPPELL MUSIC, INC.

Licenciada por:
LyricFind

Añadir letra de Fat Joe
Enviar la letra de The Fugitive por email
Imprimir la letra The Fugitive de Fat Joe

Top Letras de Fat Joe

1. Letra de What's Luv? (ft. Ashanti)
2. Letra de What's Luv? (Español)
3. Letra de All The Way Up (ft. Remy Ma and French Montana)
4. Letra de Almost Like Praying (ft. Lin-Manuel Miranda)
5. Letra de Lean Back
6. Letra de Make It Rain (remix)
7. Letra de Money Showers (ft. Remy Ma, Ty Dolla $ign)
Ver todas las letras de Fat Joe
Fat Joe
Letras de Fat Joe
Letras
Vídeos de Fat Joe
Vídeos
Fotos de Fat Joe
Fotos
Biografía de Fat Joe
Biografía
Foro de Fat Joe
Foro
Club de Fans de Fat Joe
Fans
Ranking de Fat Joe
Ranking
Letras de Canciones

1. Te Boté (Bad Bunny)
2. El Color De Tus Ojos (Banda MS)
3. No Hay Nadie Más (Sebastián Yatra)
4. Te Gusté (Bad Bunny)
5. Mala Mía (Maluma)

Novedades

Adán y Eva (Paulo Londra)
Bubalu (Anuel AA)
Bonnie & Clyde (Cosculluela)
Sola (Manuel Turizo)
Ellas Soy Yo (Gloria Trevi)

Musica.com

musica.com en facebook
musica.com en twitter
musica.com en google plus

Links Interesantes

Letras licenciadas por LyricFind

Lyrics licensed by LyricFind

Letras: 985.609 - Vídeos Musicales: 22.905 - Fotos: 75.225

Ayuda .. Publicidad .. Política de Privacidad .. Política de Cookies .. Versión Móvil

ir a arriba