MUSICA.COM > E > Eminem > Airplanes II Feat. B.O.B.

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0..9
buscar grupo/cantanteBuscar Grupo/Cantante
Eminem
Eminem
Letras de Eminem
Letras
Vídeos de Eminem
Vídeos
Fotos de Eminem
Fotos
Biografía de Eminem
Biografía
Foro de Eminem
Foro
Club de Fans de Eminem
Fans
Ranking de Eminem
Ranking

LETRA 'AIRPLANES II FEAT. B.O.B.'

[Chorus: Hailey Williams]
Can we pretend that airplanes in the night sky
are like shooting stars
I could really use a wish right now wish right now w
ish right now
Can we pretend that airplanes in the night sky
are like shooting stars
I could really use a wish right now wish right now wish right now

[Bridge:]
Dreaming.
(oh oh oh oh)
Of falling (mmm mmm mmm mmm)
Dreaming (ooh oh oh oh)

[B.o.B]
(ya) Lets pretend like it's 98
Like I'm eating lunch off of styrofoam trays
Trying to be the next rapper comin out the A (A-town)
Hoping for a record deal to ignore my pain (ya)
Now lets pretend like I'm on the stage
And when my beat drops everybody goes insane (woo)
Okay
And everybody know my name and everywhere
I go people wanna hear me sing (oh)
Oh yeah and I just dropped my new album
on the first week I did Five-Hundred Thousand
Gold in the spring and diamond in the fall and
then a world tour just to top it all off
And lets pretend like they called me the greatest
selling out arenas with big ass stages
And everybody loved me and noone ever hated
Lets try to use imagination



[Chorus: Hailey Williams]
Can we pretend that airplanes in the night
sky are like shooting stars
I could really use a wish right now wish right now wish right now
Can we pretend that airplanes in the night
sky are like shooting stars
I could really use a wish right now wish right now wish right now



[B.o.B]
Okay lets pretend like this never happened (never)
Like I never had dreams of being a rapper (rapper)
Like I didn't write raps up in all of my classes
Like I never used to run away into the blackness
Now lets pretend like it was all good (good)
like I didn't live staring in a notebook (notebook)
Like I did the things that I probably knew I should (should)
But I aint have neighbours thats why they call it hood (hood yeah)
Now lets pretend like I aint got a name
before they ever call me BOB aka Bobby ray
I'm talking back before the mixtapes (yeah)
before the videos and the deals and the fame
Before the ever once compared me to andre
before I ever got on myspace
Before they ever noticed my face so lets just
pretend and make wishes out of airplanes

[Chorus: Hailey Williams]
Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars
I could really use a wish right now wish right now wish right now
Can we pretend that airplanes in the night
sky are like shooting stars
I could really use a wish right now wish right
now wish right now

[Bridge II:]
And it seems like yesterday it was just a dream
But those days are gone (gone gone) and just memories
(oh oh)
And it seems like yesterday it was just a dream
But those days are gone (gone gone)

[Eminem]
Allright lets pretend Marshall Mathers never picked up a pen
Lets pretend things would have been no different
Pretend he procrastinated had no motivation
Pretend he just made excuses that were
so paper thin they could blow away with the wind
Marshall you're never gonna make it makes no
sense to play the game there ain't no way that you'll win
Pretend he just stayed outside all day and played with his friends
Pretend he even had a friend to say was his friend
And it wasn't time to move and schools were changing again
He wasn't socially awkward and just strange as a kid
He had a father and his mother wasn't crazy as shit
And he never dreamed he could rip stadiums and just lazy as shit
F*** a talent show in a gymnasium bitch
you won't amount to shit quit daydreaming kid
You need to get your cranium checked you
thinking like an alien it just ain't realistic
Now pretend they ain't just make him angry with this
shit and there was no one he could even aim when he's pissed it
And his alarm went off to wake him off but he didn't
make it to the rap Olympics left to his plane and he missed it
He's gon' have a hard time explaining to Hailey
and Laney these food stamps and this wick shit
Cuz he never risked shit he hopes and he wished it
but it didn't fall in his lap so he ain't even here
He pretends that

[Hailey Williams]
Airplanes in the night sky like shooting stars
I could really use a wish right now wish right now wish right now
Can we pretend that airplanes in the night
sky are like shooting stars
I could really use a wish right now wish right now wish right now

Uh hmm oh oh oh ooo
Uhu mm aalalalaa

- FUENTE -
MUSICA.COM

Airplanes II Feat. B.O.B.

- LETRA AÑADIDA POR -
©®øsby (léø..émø)MCR

Eminem   
:: Ver todas las letras de Eminem que hay disponibles
:: Enviar letra Airplanes II Feat. B.O.B. de Eminem por E-Mail
:: Imprimir la letra Airplanes II Feat. B.O.B. de Eminem
:: Añadir letra de canción de Eminem
LETRAS MÁS VISITADAS DE EMINEM

:: Eminem - letra de Rap God
:: Eminem - letra de Lose Yourself (en español)
:: Eminem - letra de Love The Way You Lie (en español)
:: Eminem - letra de Lose Yourself
:: Eminem - letra de Rap God (en español)

Top Grupos
Maluma
Maluma
Ozuna
Ozuna
Luis Fonsi
Luis Fonsi
Banda MS
Banda MS
Top Letras de Canciones
1. Felices Los 4 (Maluma)
2. Despacito (Luis Fonsi)
3. Me Ama Me Odia (Ozuna)
4. Cuatro Babys (Maluma)
5. Reggaetón Lento (CNCO) [+]
Top Vídeos Musicales
1. Despacito (Luis Fonsi)
2. Me Vas A Extrañar (Banda MS)
3. Felices Los 4 (Maluma)
4. Dile Que Tú Me Quieres (Ozuna)
5. Abrázame Muy Fuerte (Juan Gabriel) [+]
Más Música
Los mejores vídeos del momento
Ya somos 14 millones en facebook
Vídeos virales de música
 
Opina de Música
¿Recuerdas cuál es la última canción que has escuchado?
¿Cuál es el último concierto al que has ido?, ¿cuándo y dónde fue?, ¿con quién has ido?
¿Qué prefieres la música en español o la música internacional? [+]
MUSICA.COM EN...
Links Interesantes
CINE.COM - Las mejores películas, cartelera de cine, fotos, juegos de cine
MUSICA.COM - Letras de canciones, vídeos de música, fotos, juegos
VIDEOJUEGOS.COM - Videojuegos en flash para que pases un buen ratillo
Letras licenciadas por LyricFind Letras: 902.123 - Vídeos Musicales: 18.461 - Fotos: 61.927
Lyrics licensed by LyricFind Ayuda .. Publicidad .. Política de Privacidad y Cookies .. Versión Móvil