MUSICA.COM > M > Letras de Mac Miller > Letra Cinderella

LETRA CINDERELLA

(Mac Miller ft. Ty Dolla $ign)

[Intro: Ty Dolla $ign]
Uh, $ign
Oh no, no, no, no
No, no, no, no, no ($ign)
Aye—

[Hook: Ty Dolla $ign]
I been waitin' all night for this moment
I been waitin' all year for this moment
I been picturing you takin' off your clothes for me
I been literally curvin' all these hoes for you
Daddy told you, better bring your ass home
Cinderella better get your ass home
Man I swear the parents just don't understand
You ain't gotta be old to be a man
Take my hand, come with me to my room
Girl I got a suite at the SLS
I already know you got expensive taste
Take my hand, follow me to my room
Tell your little friends you gon' be alright
Girl I got a plan for the whole night

[Verse 1: Mac Miller]
Okay your legs like a store they open up
And you got people in line
Been here every night for weeks at a time
You in my dreams, that's why I sleep all the time
Just to hear you say I love you, just to touch you
Just to leave you behind
I told you, you don't have to worry, you'll be fine
The type of thing I heard it happen all the time
Yeah, I just wanna see you fly
Because your fragrance got me faded, you be keepin' me high
Said nothin' better than the first time
I'll be at your service like the check-in at the curbside
You don't have to spend another second on this Earth dry
Wet you like a rebel, go a second and a third time
Left you up a verse mind
And when you hungry, I can chef you up a stir fry
Get you some dessert wine, elevate yah third eye
First prize, Nobel, get a piece
Your clothes off, turn around, let me see

[Hook: Ty Dolla $ign]
I been waitin' all night for this moment
I been waitin' all year for this moment
I been picturing you takin' off your clothes for me
I been literally curvin' all these hoes for you
Daddy told you, better bring your ass home
Cinderella better get your ass home
Man I swear the parents just don't understand
You ain't gotta be old to be a man
Take my hand, come with me to my room
Girl I got a suite at the SLS
I already know you got expensive taste
Take my hand, follow me to my room
Tell your little friends you gon' be alright
Girl I got a plan for the whole night

[Verse 2: Mac Miller]
Yeah, okay I came up with a plan, it was take you by the hand
And bring you somewhere where the sand is
Soon as we landed
We went straight into the room
And played the music, started dancing
You was taking off your pants
It look like Dorothy ain't in Kansas anymore
I do you like a chore
We started on the bed and then we moved it to the floor
You started getting crazy, told me f*** you like a whore
I thought you was an angel, now you yellin' to the Lord
You used to tell me all the time I ain't your type
Now you always wanna spend the night
Now I'm doing everything you like
When I'm inside your pussy, damn it feels so right
Yeah, but I still respect the game
Every time I'm out of line you always set me straight
The sex is great, for Heaven's sake I need it every day
I yell your name, Cinderella
Never gonna find nobody better, all my life...

[Hook: Ty Dolla Sign]
I been waitin' all night for this moment
I been waitin' all year for this moment
I been picturing you takin' off your clothes for me
I been literally curvin' all these hoes for you
Daddy told you, better bring your ass home
Cinderella better get your ass home
Man I swear the parents just don't understand
You ain't gotta be old to be a man
Take my hand, come with me to my room
Girl I got a suite at the SLS
I already know you got expensive taste
Take my hand, follow me to my room
Tell your little friends you gon' be alright
Girl I got a plan for the whole night

[Outro: Mac Miller]
Hey now, I'm saying
My only way out is the way in
I won't stop 'til you're mine, no way
Well all my days now, they changin'
I got angels, no more Satan
Looks like God's on my side, this time
Well, I been meanin' to tell you
You lookin' better every day, write you letters
It's only right that right after love, I write my name
If it's forever or never, it's all the same
Under the weather
Feel much better hen that weather isn't rain, yeah
Ooh Cinderella, don't you run out of time
It feels like you've been taking all day
Wherever you came from, wherever you going
I promise I'm not far behind, yeah
So don't you dare throw this away
I been meanin' to tell you
You lookin' better every day, write you letters
It's only right that right after love, I write my name
If it's forever or never it's all the same
Under the weather
Feel much better when that weather isn't rain
fuente: musica.com

Mac Miller

CINDERELLA

MAC MILLER

Letra añadida por:
Hawli

Año:
2017

Escrita por:
MALCOLM JAMES MCCORMICK,JEFF GITELMAN,SANTOS COLON,DACOURY NATCHE,TYRONE GRIFFIN, JR.

Publicada por:
SONY/ATV MUSIC PUBLISHING LLC,GLOBAL TALENT PUBLISHING,SPIRIT /GLOBAL TALENT MUSIC

Licenciada por:
LyricFind

Valora la calidad de la letra
Añadir letra de Mac Miller
Enviar la letra de Cinderella por email
Imprimir la letra Cinderella de Mac Miller

Top Letras de Mac Miller

1. Letra de My Favorite Part (ft. Ariana Grande)
2. Letra de Self Care (en español)
3. Letra de My Favorite Part (ft. Ariana Grande) (en español)
4. Letra de Self Care
5. Letra de Programs (en español)
6. Letra de Donald Trump (en español)
7. Letra de Best Day Ever (en español)
Ver todas las letras de Mac Miller
Mac Miller

Mac Miller

Letras de Mac Miller
Letras
Vídeos de Mac Miller
Vídeos
Fotos de Mac Miller
Fotos
Biografía de Mac Miller
Biografía
Foro de Mac Miller
Foro
Club de Fans de Mac Miller
Fans
Ranking de Mac Miller
Ranking
Letras de Canciones

1. Te Boté (Bad Bunny)
2. El Color De Tus Ojos (Banda MS)
3. No Hay Nadie Más (Sebastián Yatra)
4. Cuando Te Besé (Becky G)
5. Mala Mía (Maluma)

Vídeos Musicales

1. Te Boté (Bad Bunny)
2. A Lo Lejos Me Verán (El De La Guitarra)
3. No Hay Nadie Más (Sebastián Yatra)
4. Amorfoda (Bad Bunny)
5. Estamos bien (Bad Bunny)

Más Música

Vídeos Virales de Música

Vídeos Virales de Música

Los vídeos más compartidos en facebook, twitter y otras redes sociales relacionados con la música.

Preguntas sobre tus gustos musicales

Preguntas sobre gustos musicales

18 preguntas de música: ¿cuál es el estilo de música que más te gusta?, ¿a qué cantante o grupo te gustaría conocer?, ¿cuál es la mejor canción de las que suenan actualmente?...

Musica.com

musica.com en facebook musica.com en twitter musica.com en google plus

Links Interesantes

CINE.COM - Las mejores películas, cartelera de cine, fotos, juegos de cine
MUSICA.COM - Letras de canciones, vídeos de música, fotos, juegos
VIDEOJUEGOS.COM - Videojuegos en flash para que pases un buen ratillo
Letras licenciadas por LyricFind Letras: 973.061 - Vídeos Musicales: 22.129 - Fotos: 75.225
Lyrics licensed by LyricFind Ayuda .. Publicidad .. Política de Privacidad .. Política de Cookies .. Versión Móvil