MUSICA.COM > A > Letras de Ali Gatie > Letra How I Live

LETRA HOW I LIVE

Hook
I ain't a story teller got a story to tell
Only spitting the truth they might throw me in jail
Ima cop me the coop cuz my stories gon sell
Said I been plotting for this shit it's in my blood in my cells

Verse 1
Now they copy it's true can't to cross me to kill
I be balling like I'm Jordan how you cocky as hell
Authentic from the start so my heart stay real
Ain't got a dime in my pocket ain't a dime in my will

Broke boy right now ima get me the mill
Y'all sleeping on the sickness see yeah Li$N is ill
I was poppin on em bottles I was popping them pills
And I was thinking bout tomorrow I was thinking bout the kills

Pree Hook
I'm sowing so in on the beat see me stitching now they copy
All I rock is Li$N I don't worry bout Versace
Bitches always tripping told me I been actin cocky
When i drop a track they the first to buy a copy

Started never stopping still on top so who gon stop me
Big dawg in the game ain't no body spot me
Thinking bout the little things
Thinking bout the diamond rings
Let me show you how I live

I ain't a story teller got a story to tell
Only spitting the truth they might throw me in jail
Ima cop me the coop cuz my stories gon sell
Said I been plotting for this shit it's in my blood in my cells x2

Verse2
Body bags it's homicide
See me On the other side
Silly bitches acting kinda fried
Getting hella fried every other night

I'm the Man U that other guy
Big boss See the hunnids fly
Rubber bands running outta ties
Do the running man I be running by

Top dawg I'm the cover guy
Stay safe brothers ride
Brothers ride every other night
Seein hella fights we ain't never die

Fighting hard cuz we had fights
We was hungry that last bite
Working hard never get involved
Pop an adderall so I crash right

Pree Hook
I'm sowing so in on the beat see me stitching now they copy
All I rock is Li$N I don't worry bout Versace
Bitches always tripping told me I been actin cocky
When i drop a track they first to buy a copy

Started never stopping still on top so who gon stop me
Big dawg in the game ain't no body spot me
Thinking bout the little things
Thinking bout the diamond rings
Let me show you how I live

Hook
I ain't a story teller got a story to tell
Only spitting the truth they might throw me in jail
Ima cop me the coop cuz my stories gon sell
Said I been plotting for this shit it's in my blood in my cells

Outro
I'm sowing so in on the beat see me stitching now they copy
All I rock is Li$N I don't worry bout Versace
Bitches always tripping told me I been actin cocky
When i drop a track they first to buy a copy

Started never stopping still on top so who gon stop me
Big dawg in the game ain't no body spot me
Thinking bout the little things
Thinking bout the diamond rings
Let me show you how I live

fuente: musica.com

Ali Gatie

HOW I LIVE

LETRAS DE ALI GATIE

Letra añadida por:
ChamLee

Añadir letra de Ali Gatie
Enviar la letra de How I Live por email
Imprimir la letra How I Live de Ali Gatie

Top Letras de Ali Gatie

1. Letra de Without You
2. Letra de Remedy
3. Letra de Shady
4. Letra de Star
5. Letra de Woke Up
6. Letra de Losing You
7. Letra de Nobody Like You
Ver todas las letras de Ali Gatie
Ali Gatie

Ali Gatie

Letras de Ali Gatie
Letras
Vídeos de Ali Gatie
Vídeos
Fotos de Ali Gatie
Fotos
Biografía de Ali Gatie
Biografía
Foro de Ali Gatie
Foro
Club de Fans de Ali Gatie
Fans
Ranking de Ali Gatie
Ranking
Letras de Canciones

1. Te Boté (Bad Bunny)
2. El Color De Tus Ojos (Banda MS)
3. No Hay Nadie Más (Sebastián Yatra)
4. Mala Mía (Maluma)
5. Mía (Bad Bunny)

Novedades

N.A.V.E (Cazzu)
Lujuria y poesía (Nanpa Básico)
No Me Preocupa (Rels B)
No Es No (Axel)
Inolvidable (Farruko)

Musica.com

musica.com en facebook
musica.com en twitter
musica.com en google plus

Links Interesantes

Letras licenciadas por LyricFind

Lyrics licensed by LyricFind

Letras: 982.235 - Vídeos Musicales: 22.646 - Fotos: 75.225

Ayuda .. Publicidad .. Política de Privacidad .. Política de Cookies .. Versión Móvil