Canción 'Homicide' interpretada por Logic

Homicide Letra

Logic ft. Eminem

Añadir a Favoritas

Guardar en Playlist

HOMICIDE es una canción de Logic y Eminem que se estrenó el .

Letra 'Homicide'

[Intro: Smokey Legendary, Logic & Both]
Son, you know why you the greatest alive?
Why, Dad?
Because you came out of my balls, ni***
Hahahahahaha

[Chorus: Logic]
F*** rap
Bustin' like an addict with a semi-automatic
Who done had it, and he ready for anybody to buck back
Hold up, catch a vibe, ain't no way in hell we leavin' nobody alive
Leave a suicide note, f*** that
Bobby feelin' villainous, he killin' this
I'm comin' for your man and his lady and even the baby
I'm feelin' like I'm, chika-chika-chika, Slim Shady with rabies

[Verse 1: Logic]
I'm foamin' out the mouth, ain't nobody takin' me out
Every single rapper in the industry, yeah, they know what I'm about
And I dare you to test me
'Cause not a single one of you motherfuck*** impress me
And maybe that's a little bit of an exaggeration
But I'm full of innovation
And I'm tired of all of this high school "he's cool, he's not" rap shit
Can a single one of you motherfuck*** even rap? Shit
No, this ain't a diss to the game, it's a gas to the flame
Nowadays, everybody sound the same, shit's lame
Like a moth to the flame, I'm a realer man, a killer
Know you feelin' it, I sizzle when I'm spillin' it, I'm feelin' myself
Yeah, yeah, Bobby Boy, he be feelin' himself
Mass murder like this can't be good for my health
When I rap like this, do I sound like shit?
Well, it don't really matter, 'cause I'm killin' this shit
Yeah, I'm killin' this shit
Oh yeah, oh yeah, I'm killin' this shit
Bobby, how many times you been killin' this shit?
Find another rhyme, goddamn, ni***, shit

[Chorus: Logic]
F*** rap
Bustin' like an addict with a semi-automatic
Who done had it, and he ready for anybody to buck back
Hold up, catch a vibe, ain't no way in hell we leavin' nobody alive
Leave a suicide note, f*** that
Bobby feelin' villainous, he killin' this
I'm comin' for your man and his lady and even the baby
I'm feelin' like I'm, chika-chika-chika-chika
Chika-chika-chika-chika-chika, Slim Shady

[Verse 2: Logic]
There's nowhere to hide, we call this shit genocide
Hit 'em with that (Do-do-do) and they die
We gon' leave 'em crucified, we call this shit genocide
I got bitches, I got hoes, I got rare designer clothes
No, we ain't fuckin' with that
Yeah, there's a time and a place
But if you ain't comin' with the illest of raps
Callin' yourself the greatest alive
Then you don't deserve to do that
No, no, oh no, no, please do not do that
You gon' get smacked
You gon' make Bobby attack
You gon' make Bobby Boy snap
You gon' make Bobby Boy snap (Bobby Boy!)

[Chorus: Logic]
F*** rap
Bustin' like an addict with a semi-automatic
Who done had it, and he ready for anybody to buck back
Hold up, catch a vibe, ain't no way in hell we leavin' nobody alive
Leave a suicide note, f*** that
Bobby feelin' villainous, he killin' this
I'm comin' for your man and his lady and even the baby
I'm feelin' like I'm chika-chika-chika-chika
Chika-chika-chika-chika-chika, Slim Shady

[Verse 3: Eminem]
Jigga-jigga-jigga-jigga-jigga like JAY-Z
Jig is up, you fuck*** who didn't write anything
Are getting washed now, liga-liga-liga, like bathing
Young Hova, I know hitters like Yankees
Gun toters that pull triggers like crazy
Unloadin', leave you shot up in your Rover
Your body goes limp and slumps over
Like A-Rod in a month lull, but he just homered
Hold up, I said rover because now your Rover is red
Like Red Rover, so you know what I meant
But I roll over my opponents instead
Makin' dog sounds 'cause I gotta keep breakin' these bars down
I'll go slow for the speds
But when I go (Roof!) like the doberman said
I still think the (Roof!) would go over your head (Haha)
Beast mode, motherfuck*** 'bout to get hit
With so many foul lines, you think I'm a free throw
Figured it was about time for people to eat crow
You about to get out-rhymed, how could I be dethroned?
I stay on my toes like the repo, a behemoth in sheep clothes
From the East Coast to the West, I'm the ethos and I'm the G.O.A.T
Who the best, I don't gotta say a fuckin' thing, though
'Cause MCs know
But you don't wanna hear me spit the facts
Your shit is ass like a tailbone
Or you're trapped in your cell phone
Or my chicken scratch, or my self-loathe
I don't want to fuckin' listen to you spit your raps someone else wrote
Used to get beat up by the big kids
Used to let the big kids steal my big wheel
And I wouldn't do shit but just sit still
Now money's not a big deal
I'm rich, I wipe my ass with six mill'
Big bills like a platypus
A caterpillar's comin' to get the cannabis
I'm lookin' for the smoke but you motherfuck*** are scatterin'
Batterin' everything and I've had it with the inadequate
Man, I can see my dick is standin' stiff as a mannequin
And I'm bringin' the bandana back, and the fuckin' headband again
A handkerchief and I'm thinkin' of bringin' the fuckin' fingerless gloves back
And not giving a singular f***, like f*** rap
I sound like a fuckin' millionaire
With the Derringer with a hair trigger
'Bout to bear hug it, fuckin' terrier, the Ric Flair dripper
Y'all couldn't hold a candle at a prayer vigil
When I vent, they compare me to a fuckin' air duct
I'm about to bare knuckle it, nah, f*** it
I'm gonna go upside their head with a Nantucket
Abraca-fuckin'-dabra
The track is the blood, I'm attracted, I'm attackin' it
What? Dracula, f*** that shit
I'm up, back with a thud
Man, stop

[Outro: Chris D'Elia]
Look what I'm plannin', plannin', I'm plannin' to
Do all this while ya panickin'
And you're lookin' and starin' at mannequins
And I'm goin' to Fanagans
Trying to get up a plan against
All of the blana-kazana-ka-fam-bam-bannigans
While of all the bana-kazanika Hanna in a cabana
You're in a cab-
I'm in a cabana and a Janet
I'm in a cabana chantin' all this stand up banter
While you don't got the stamina, you're lackin' the stamina
You're lackin' the stamina while you're divorcin' Harrison Ford
And I'm in a Porsche on the floor boards
While I'm world tourin'
You usin' way too many napkins, papkins
Lapkins and chapki-
You using ChapStick and napkins while I'm bapkin'
Flappin' around like a bapkin'
Flamminababbitapannitajampkin
Dammit, a can of p-

Agradecemos a Hawli por haber sudido la letra de Homicide de Logic y Eminem.

Añadir Letra de Logic

Sobre Homicide

  • "Homicide" es el tercer sencillo lanzado del álbum de Logic en 2019, "Confessions of a Dangerous Mind".

  • La pista exhibe la lógica y los flujos de fuego rápido de Eminem. El título parece afirmar que están asesinando líricamente a sus detractores y raperos no líricos.

  • En una entrevista en 2018 con HardKnockTV, Logic compartió sus pensamientos sobre Eminem y su deseo de colaborar con él: "Fue increíble ser reconocido por uno de mis MCs favoritos de todos los tiempos, uno de mis artistas favorito. Me meto con él. Quiero trabajar con él. Quiero hacer una canción con él. Creo que eso podría ser genial".

  • Hay un video musical para la canción, Chauncey Leopardi, que jugó Squints en The Sandlot, juega Logic, mientras que Chris D'Elia juega Eminem.

  • Sí, hay una historia extensa entre Logic y Eminem, originalmente unilateral, entre los dos. Logic ha citado a menudo a Eminem como una gran influencia en su música.

  • En su tema de agosto de 2018, "Fall", Eminem raps: "Inspiré a los Hopsins, los Logics, los Coles, los Seans, los K-Dots, los 5'9 "s, y oh". Esto marcó posiblemente la primera vez que Eminem reconoció públicamente a Logic.

     

  • Los dos se conocieron por primera vez en febrero de 2019, cuando Logic abrió para Eminem en un concierto en Hawaii.

  • Bobby Bestseller publicó en su twitter: "Esta noche he tenido una de las mejores noches de mi vida. Conocí a @Eminem entre bastidores. Hermano, he conocido a todos en el juego y a su mamá, pero con Em estaba tan nervioso y quién no lo estaría. Fue increíble que fuera tan amable, tan agradable y tan acogedor como todo su equipo".

  • Bobby Bestseller publicó en su twitter: "Cualquier angustia que sentía se extinguió rápidamente con nada más que amor y brazos abiertos. Esta es una carta al mundo diciéndoles a todos que hoy un chico de Maryland conoció a su ídolo y fue todo lo que siempre soñó que sería".

  • Bobby Bestseller publicó en su twitter: "Si estás leyendo esto, quiero que sepas cuánto te quiero y aprecio. Nunca olvidaré la experiencia y estoy más que feliz y extasiado de llamarte mi amigo!. Gracias por la amabilidad y las sabias palabras. #RapkinNaNapkin".

  • En la parte más rápida, desde "Big bills like a platypus" hasta "And not giving a singular fuck", Eminem escupe 112 sílabas en 12 segundos. Eso es un promedio de 9.33 sílabas por segundo.