MUSICA.COM > F > Letras de Freak Nasty > Letra Da Dip

LETRA DA DIP

This goes out to all the women in the world especially her
you know it don't even matter your age don't even matter you color
You fellas i ain't forget about y'all
this is for everybody who like to dance
just listen to what i'm sayin' and do it and take a chance
1-i put my hand upon your hip when i dip you dip we dip
you put your hand upon my hip when you dip i dip we dip
i put my hand upon your hip when i dip you dip we dip
you put yours and i put mine and we can get down low and roll it round
Get on the floor like i said before y'all remember that down low
just put a little dip with it now put those hips with it
pop it push it rock it roll it can't control it?
i can hold it it's all in fun so take a chance
just get on the floor and do that dance y'all
i know you like it so don't try to fight it
turn around baby let me see it from the back yeah, i like it like that
get up now, roll those hips drop down double up on those dips
freak nasty wanna see can y'all do this right me
(rpt 1)
Back again with the second verse it's all clean so i'm not gonna curse
droppin' bass like a bad habit love all women cause i got to have it
comin' at y'all in stereo i'm ridin' that thing like a rodeo
hang on baby cause the ride is rough and
dont stop till you get enough
Have them girls in the front now or later just bumpin' that rump
raise it up let me see that round slap it girl, make it jiggle round
round and round that rump goes where it stop yo no one knows
freak nasty wanna see if y'all do this right like me
(rpt 1)
Announcer: "well alright y'all if you ain't dippin', you must be trippin'
if you ain't doin the down low, you gots to go – to the people
thats movin' slow on the dance flo' – yo dj – pump it up some more…"
It's off to the show in the limo before the show gotta make that dough
pay them girls what they worth, slip that money under that skirt
take it off baby let me see you might get a little more loot chi-chi
string-havin thats so much fun playin' that side, between them buns
shawty got it on like moms teasin' me and she know i'm starvin
lick you up then like you down but i ain't finished girl turn around!
like you up and down your back cause i'm that freak i'm freaky like that
freak nasty wanna see can y'all do this right like me…
(rpt 1)
Settin' it off to another level you diggin' freak nasty without a shovel?
this is my world; i'm just a squirrel tryin to get a nut, so what's up?
yo dj, when the party's getting slow
throw on this jam on and watch them flow
takin' over like in 94 when i had the world gettin' down low
new orleans born atl-livin freak nasty's what i'm givin'
my juice is sweet like georgia peaches women suck it up like leeches (uh-huh)
it feels so good you must admit you like this shhhhhhhhhh
yeah y'all know the song so come on won't you sing along?
I put my hand upon your hip when i dip you dip we dip...


fuente: musica.com

DA DIP

LETRAS DE FREAK NASTY
Añadir letra de Freak Nasty
Enviar la letra de Da Dip por email
Imprimir la letra Da Dip de Freak Nasty

Top Letras de Freak Nasty

1. Letra de Da Dip
Ver todas las letras de Freak Nasty
Freak Nasty

Freak Nasty

Letras de Freak Nasty
Letras
Vídeos de Freak Nasty
Vídeos
Fotos de Freak Nasty
Fotos
Biografía de Freak Nasty
Biografía
Foro de Freak Nasty
Foro
Club de Fans de Freak Nasty
Fans
Ranking de Freak Nasty
Ranking
Letras de Canciones

1. Te Boté (Bad Bunny)
2. El Color De Tus Ojos (Banda MS)
3. No Hay Nadie Más (Sebastián Yatra)
4. Mala Mía (Maluma)
5. Mía (Bad Bunny)

Novedades

One More Time (Reik)
N.A.V.E (Cazzu)
Tanta Falta (Bryant Myers)
Lujuria y poesía (Nanpa Básico)
No Me Preocupa (Rels B)

Musica.com

musica.com en facebook
musica.com en twitter
musica.com en google plus

Links Interesantes

Letras licenciadas por LyricFind

Lyrics licensed by LyricFind

Letras: 982.049 - Vídeos Musicales: 22.623 - Fotos: 75.225

Ayuda .. Publicidad .. Política de Privacidad .. Política de Cookies .. Versión Móvil