NO WAY OUT letra PUFF DADDY

No Way Out Letra y Canción

Puff Daddy

Añadir a Favoritas

Guardar en Playlist

NO WAY OUT es una canción de Puff Daddy del año 1997, este tema está incluido dentro del disco No Way Out.

LETRA

'No Way Out'

[Chorus] (Kelly) There's no way no way nowhere to go there's no way out There's no way no way nowhere to turn there's no way out (Puff talking over chorus) Yeah yeah uh huh no way out baby. You can't go nowhere ain't got nowhere to turn Yeah yeah ain't no way out. Ugh check this out [Verse 1] (Puff) Ready to call it quits from all this shit even resign from the niggas I been ballin' with I'm second guessing all this negative energy It's making me realize why niggas really envy me I feel no sympathy it's tight ill plus I get slight chills when I write wills tired of looking at these ugly niggas with ice grills No tellin' what I might feel about my glory 2 sides to every story That's why I pray to God hoping that He reassure me The more the pain the more the game come with this territory I might dispose feelin' like my life been chose All I know in my life lotta ice and hoes when it's on My man there gat in his hand what you do when you got a master plan but half done ran Here's ya chance to prove you love 'em It's on and subbin' so hot it's feeling muggy. Really though. [Chorus] (Puff over chorus) No matter how bad it gets. It could be worse. Ain't no way out I gotta live my life you know. You gave me the ends. No matter how bad it gets there ain't no way out no way out. [Verse 2] (Black Rob) I feel like this approach me with beef ya done I shoot through pants no chance to pull for ya gun man a lot of y'all cats can't stand that 1 on 1 wind up gettin' embarrassed ain't funny uh huh Despite the bullshit black still here makin' hits down at Chelsea Bea's via partaking flicks No matter what we have to come strapped with our gats We don't want to but y'all make us act like that It's a thousand Bad Boy cats ready to blam you La Familia I steal ya I know how my fam' do man handle tracks that be laced by Nas Rolex watch security straight from the Mosque Yo I'm all on my own G who should I trust Niggas bust B.I.G. now it seems they want us It's like no matter what I do I can't escape it ain't no going around it so I'ma be a man and just face it [Chorus] [Verse 3] (Puff) It takes heart just to live in these streets you niggas lift the heat take the bitter with the sweet they can't hurt me no more than they already did They killed Big in my heart he forever lives there's no way out like you got Berrettas to my wig we were slugged then another blood shed my ribs uhh Now the question is Will I survive? Nigga gotta make it home I gotta still provide And I get the vibe niggas wanna live to try ain't no tellin' what this Bad Boy feel inside Blood hate the sweat pain be intensified I'm feelin' stranded as if I can't hitch a ride Now I tell my seed minimize the genocide plus I'm dangerous so numb I feel painless and you know what you tell them niggas who can't touch you You grab ya nuts and say MUTHAFUCK YOU! you invited got dones be indicted And if you kill me me and Big reunited WHAT NIGGA what nigga what nigga (Chorus over last line)

Apoyar a Puff Daddy

  • Puff Daddy no está entre los 500 artistas más apoyados y visitados de esta semana.

    ¿Apoyar a Puff Daddy?

    Ranking SemanalMedallero