MUSICA.COM > M > Letras de Mr. Serv-On > My Story

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
buscador de letras, vídeos, grupos y cantantes Buscar

LETRA MY STORY

Featuring klc

[klc]
It was a long long time ago
In the basement with no money but had talent to show
But the shit wasn't right because the money was tight
But a mill and some street skills got me feelin tonight right x2

[mr. serv on]
It all started in 92' just tight sounds there wasn't no beats by the pound
Just a little light skinned nigga with light eyes and blacks
I'm trippin this nigga got a couple of g's worth of equipment and no
Muthafuckin strap this nigga gotta be somebody real
Cause in south east and it cost ya dc
Some nigga be tightin up his muthafuckin grill
I'm seein shysty niggas run in and out
Now i'm thinkin this must be a muthafuckin crack house
This nigga say he like what i do, he see a little potential
Now i'm like nigga what's up with you

All we had between us was hundred bars and ruffles
I know ya'll out there fuc*** laughing bitch it was real
All we had to do was hustle
I told em nigga do the music these bad times can't hold us
I did everything from credit cards to bad checks to bank tellers
Then we started dressin like goodfellas
Dressin in nba teams uniforms everyday of the week
This nigga still doing fire music
And i'm pushin ounces of weed on the street
But we still ridin dirty and this old lady caddy nigga one head light
Fuckin around the club, killing rumors, where niggas die every night
But we ain't trippin, we ain't got shit to lose
Cause if i kill a nigga f*** it, our shit gon sell
I know we got on serv-on we on the news

Yeah that's what we talkin bout.
All you gotta do is catch one of your bitch ass niggas slippin.
When i blast at that bitch that they talk with.

[klc]
Chorus x2

[mr. serv on]
So now i got my tape dubbed, we gotta do something
This nigga kl got two daughters and he workin on a muthafuckin son
Til we dead we ain't got no nigga to put g's up
Sleepy wanna lend a hand but the people fuc*** with him
He got his hands tied up
Shit, all we got between us nigga
Is enough money to get a kicken chicken plate
Me and these muthafucka's with child support are always in my face
I still wanna call boogie and tarret,
But them niggas got problems of they own
Nigga they kill they homies time to leave they pistols on em
I'm from 6th and berome, i ain't off the way
But niggas like booty, bozo, cujo, qb, mo, vito, and t-roy
They treat my like i'm they home boy
Now this nigga o-boy may he rest in peace
Talkin bout some jack the rapper shit
Fuck it, we doing bad plus this shit free
Now we three deep in the course, with a pack in the spare tire
I hope these alabama police don't stop us cuz we hot like fire
I think about all the niggas we done left behind
But f*** it nigga, i gotta go for mine
I don't know what i'm gonna do, i gotta go for mine

Nigga, mc dart.
That's like the tightest muthafucka ya'll never heard of nigga.
Ya'll never heard of.

[klc]
Chorus x2

[mr. serv on]
Now we at the mariott marquis with no passes
Not for long, nigga i'm from new orleans bitch we whoop asses
I pussy ass label no name giving heard our demo
Try to beat us with hoes and limos, f*** em i don't miss em
Now we in the lobby watchin death row and ruthless records fightin
Tearin shit up, and right in the middle like when i was young
That nigga p ran up with c-murder with pistols in hand
Askin what's up nigga ya'll straight
Shit i remember a little group, now they platinum
I could keep a secret now i'm gon make my escape
P said nigga let's eat at this breakfast place
Nigga told me about no limit and took my demo
Gave us two hundreds dollars a peice and pay for the shit we ordered to eat
Now we back home still struglin
I got a pistol with two bullets
One for me and one for the nigga that fuc*** with me, i'm thuggin
I done beat some niggas out for some paper
Kl got tax problems, don't trust me when we in the money caper
Now p back home lookin for some niggas for some down south hustlers shit
I'm lettin club rumors and i'm like dogg take me out this bitch
He ask me if am i trippin on chris, nigga f*** that bitch hit me bustin
But i can't leave without kl
Now we on the plane with me and the rest ain't hard to tell nigga
We made it

[klc]
Chorus x2

Mr. Serv-On

MY STORY

Mr. Serv-On

Valora la calidad de la letra
Ver todas las letras de Mr. Serv-On
Enviar la letra de My Story por email
Imprimir la letra My Story de Mr. Serv-On
Añadir letra de Mr. Serv-On

Top Letras de Mr. Serv-On

1. Letra de Fuck You Serv
2. Letra de From N.y. To N.o.
3. Letra de Freaky Dreams
4. Letra de Die Rich
5. Letra de Cemetary Made
Mr. Serv-On

Mr. Serv-On

Letras de Mr. Serv-On
Letras
Vídeos de Mr. Serv-On
Vídeos
Fotos de Mr. Serv-On
Fotos
Biografía de Mr. Serv-On
Biografía
Foro de Mr. Serv-On
Foro
Club de Fans de Mr. Serv-On
Fans
Ranking de Mr. Serv-On
Ranking

Top Letras de Canciones

1. Te Boté (Bad Bunny)
2. Amorfoda (Bad Bunny)
3. El Color De Tus Ojos (Banda MS)
4. Me Ama Me Odia (Ozuna)
5. Felices Los 4 (Maluma) [+]

Top Vídeos Musicales

1. Me Vas A Extrañar (Banda MS)
2. El Color De Tus Ojos (Banda MS)
3. Te Boté (Bad Bunny)
4. Abrázame Muy Fuerte (Juan Gabriel)
5. Amorfoda (Bad Bunny) [+]

Más Música

Vídeos Virales de Música

Vídeos Virales de Música

Los vídeos más compartidos en facebook, twitter y otras redes sociales relacionados con la música.

Preguntas sobre tus gustos musicales

Preguntas sobre gustos musicales

18 preguntas de música: ¿cuál es el estilo de música que más te gusta?, ¿a qué cantante o grupo te gustaría conocer?, ¿cuál es la mejor canción de las que suenan actualmente?...

MUSICA.COM EN...

musica.com en facebook musica.com en twitter musica.com en google plus

Links Interesantes

CINE.COM - Las mejores películas, cartelera de cine, fotos, juegos de cine
MUSICA.COM - Letras de canciones, vídeos de música, fotos, juegos
VIDEOJUEGOS.COM - Videojuegos en flash para que pases un buen ratillo
Letras licenciadas por LyricFind Letras: 958.428 - Vídeos Musicales: 20.790 - Fotos: 75.225
Lyrics licensed by LyricFind Ayuda .. Publicidad .. Política de Privacidad .. Política de Cookies .. Versión Móvil